Menu

بازی Little Devil Inside براي Nintendo Switch منتشر خواهد شد

استدیو Neostream اعلام کرد که بازی Little Devil Inside علاوه بر PlayStation 5، برای Nintendo Switch نیز عرضه می‌شود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از comicbook، این استدیو اعلام کرده است که تازه ترین ساخته‌ی‌شان یعنی بازی Little Devil Inside، یک انحصاری زمانی برای PS4 و PS5 خواهد بود. هنوز مدت زمان این انحصار مشخص نیست، اما اعلام شده است که این اثر برای تمام کنسول‌های نسل هشتم به همراه PC عرضه می‌شود.

هر چند Little Devil Inside بازی خوبی به نظر می‌رسد، اما نکته قابل توجهی که آن را به عنوان یک بازی نسل بعدی معرفی کند، وجود ندارد. برای همین تعجبی ندارد که شاهد عرضه آن بر روی Nintendo Switch و Nintendo Switch Lite که از نظر سخت افزاری ضعیف تر هستند باشیم. با این حال کیفیت اجرایی این بازی بر روی پلتفرم Nintendo هنوز مشخص نیست.

اگر بخواهیم در رابطه با خود بازی صحبت کنیم، اثر جدید استدیو Neostream بازی‌ای است در سبک اکشن-نقش آفرینی که بازیکن را در فضایی سورئال برای اکتشاف، جست و جو و بقا رها می‌کند. در این رابطه ذکر شده است:

"Little Devil Inside، یک بازی درگیر کننده در سبک اکشن-نفش آفرینی سه بعدی است که بازیکن را در دنیایی سورئال اما آشنا با انسان‌ها، موجودات و هیولاهای قابل تعامل رها می‌کند تا یاد بگیرد، شکار و سفر کند، برای بقا بجنگند و دنیای ماورای آن را کشف کند. این بازی درباره کشتن هیولاهای بزرگ و نجات دنیا نیست. شما می‌بایست درگیر اتمسفر بازی شده و زندگی‌ای واقعی را در جهانی غیر واقعی تجربه کنید. این بازی‌ای است که داستان افرادی با شغل‌های نامتعارف مانند شکار هیولا و اتفاقات روزمره آن‌ها را تعریف می‌کند."

هنوز زمان عرضه این اثر مشخص نیست؛ اما با توجه به بازه زمانی چند ساله ساخت آن، نباید فاصله چندان زیادی تا عرضه رسمی این اثر فاصله داشته باشیم.