Menu

بازی Hyper Scape به عنوان بازی زمان عرضه دو کنسول XSX و PS5 تایید شد

هنوز تا مشخص شدن لیست بازی‌های زمان عرضه دو کنسول نسل بعدی Sony و Microsoft زمان باقی مانده است اما از هم اکنون می‌توان بازی Hyper Scape را در این لیست جای داد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، کارگردان خلاق این بازی، Jean-Christophe Guyot، در ضمن مصاحبه‌ای تایید کرد که این عنوان در زمان عرضه کنسول‌های نسل نهمی برای آن‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت. اگرچه این خبر هیجان انگیز به نظر می‌رسد، اما لازم به ذکر است که نسخه‌های نسل نهمی در زمان عرضه همانند نسخه‌های نسل هشتمی بازی خواهند بود؛ هر چند آپدیتی برای نسخه‌های نسل نهم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

Guyot دراين رابطه ذكر كرد:

"Hyper Scape در زمان عرضه Xbox series X و PlayStation 5 برای این دو کنسول در دسترس خواهد بود. هر چند نسخه‌های نسل نهمی مانند نسخه های نسل هشتمی هستند. ما در حال تلاش برای توسعه دادن ویژگی‌های خاصی برای کنسول های نسل نهمی هستیم. با توجه به سرعت بالای بازی، میزان نرخ فریم و پاسخگویی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است."

Hyper Scape یک بازی رایگان در سبک بتل رویال است که توسط شرکت UbiSoft ساخته می‌شود. نسخه بتای آزاد این اثر پیش‌تر در این ماه برای پلتفرم PC در دسترس قرار گرفته است. همچنین بتای آزاد بازی برای PS4 و Xbox One برای آینده نزدیک برنامه ریزی شده است. در هر بازی 99 بازیکن به رقابت می‌پردازند و امکان برنده شدن با حمل تاج درون نقشه به مدت 45 ثانیه و یا کشتن تمام رقیبان وجود دارد.

به نظر می‌رسد در زمینه داستانی این بازی از Ready Player One الهام گرفته باشد. در سال 2054 مردم در ورزشي با نام Crown Rush ایفای نقش می‌کنند که در دنیای مجازی خلق شده توسط شرکت Prisma Dimensions به وقوع می‌پیوندد. اگرچه هنوز میزان اهمیت داستان در این بازی مشخص نیست، اما می‌توان انتظار پیچش های داستانی را داشت.

هر دو شرکت سونی و مایکروسافت بازی‌هایی را معرفی کرده‌اند که می‌توان انتظار عرضه آن‌ها همزمان با کنسول‌های نسل نهم را داشت. هر چند هنوز هیچ چیز به طور قطعی مشخص نیست و حتی زمان عرضه و قیمت کنسول‌های نسل نهم نیز بر ما پوشیده است. با این حال این‌ها مواردی هستند که در طی چند ماه آینده مشخص خواهند شد.

Hyper Scape برای عرضه بر روی PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One و Xbox series X برنامه ریزی شده است.