Menu

بازیکنان Metal Gear Solid V کات‌سین مخفی آن را بر روی پلتفرم PS3 به طور طبیعی آزاد کردند

یکی از سوالات بی‌جوابی که همواره ذهن طرفداران سری Metal Gear را به خود مشغول کرده، سرنوشت عجیب Metal Gear Solid V و چپتر سوم گم شده آن است. چپتری که بسیاری گمان می‌کردند با آزاد سازی کات‌سین مخفی آن در دسترس قرار می‌گیرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از pushsquare، یکی از مکانیک‌های بخش آنلاین این بازی به بازیکنان امکان می‌داد تا بمب‌های هسته‌ای را در پایگاه خود تولید کنند. هر چند این بمب‌ها توسط دیگر بازیکنان بخش آنلاین قابل دزدیدن بودند. شرکت Konami یکی از کات‌سین‌های بازی را پشت این قابلیت مخفی کرده بود و تنها راه دستیابی به آن کات‌سین، غیر فعال شدن تمام بمب‌های هسته‌ای توسط بازیبازان است. اگرچه این ماموریتی غیر ممکن به نظر می‌رسد، اما 5 سال پس از عرضه، بازیکنان بازی بر روی پلتفرم PlayStation 3 توانسته‌اند به آن دست یابند.

همچنین توییتر Konami ژاپن اعلام کرده است که در حال بررسی این موضوع است که آیا بازیبازان از راه درستی این کات سین را فعال کرده اند یا نه. لازم به ذکر است که پیش از این، این کات‌سین از طریق یک گلیچ بر روی پلتفرم PC قابل مشاهده بوده است.

آیا این به این معنا است که شاهد انتشار چیزی مرتبط با بازی در آینده نه چندان دور خواهیم بود؟ هر چند بعید به نظر می‌رسد؛ اما باید صبر کرد و دید.

شما می توانید این کات سین را در پایین مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه