Menu

عرضه‌ی نسخه‌ی غربی بازی Persona 5 Scramble تایید شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، بازی محبوب و موفق Persona 5 Scramble: Phantom Strikers بیش از یک سال پیش به طور رسمی در جهان عرضه شد. اما متأسفانه به دلایلی نامشخص برای هواداران غربی این سری بازی، هیچ سخنی از زمان یا حتی تأیید کامل انتشار آن وجود نداشت. اما اکنون طی گزارشی که اخیرا در وب‌سایت Persona Central قرار گرفته، مشخص شد که این بازی قطعا برای غرب عرضه می‌شود.

شرکت Koei Tecmo که در ساخت بازی Persona 5 با استودیو Atlus همکاری کرده است، اخیراً نتایج مالی خود را برای سه ماهه اول سال منتشر کرد که با استناد به این نتایج می‌توان نکات جالبی مشاهده کرد. اما مهم ترین نکته در بین این گزارش مالی، لیستی از عناوین این شرکت است که قرار است در آینده منتشر شوند، که یکی از این عناوین نخسه‌ی غربی بازی Persona 5 Scramble: Phantom Strikers است که در تاریخی نامشخص برای هردو پلتفرم Nintendo Switch و PS4 منتشر خواهد شد.

متأسفانه، این اطلاعات هیچ تأییدی در مورد زمان انتشار این بازی در اروپا یا آمریکا ندارد. بسیاری از افراد تصور می‌کردند که رویداد هفته‌ی گذشته شرکت Nintendo یعنی Nintendo Direct Mini: Partner Showcase بستر مناسبی برای اعلام زمان انتشار نسخه‌ی غربی بازی است، اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد – با این حال واقعیتی که شرکت Nintendo در این رویداد به ما نشان داد انتظار بیشتر برای رویدادهای بعدی این شرکت بود. با معرفی دو بازی از استودیو Atlus و سری‌بازی Shin Megami Tensei در طول ویدیوی منتشر شده در Nintendo Direct Mini: Partner Showcase، به نظر می‌رسد تاریخ انتشار نسخه‌ی غربی بازی نیز به همین صورت اعلام خواهد شد.

این استودیو اخیرا در یک نظرسنجی از طرفداران خواسته بود تا نظر و احساس خود را در خصوص عرضه‌ی نسخه‌ی غربی بازی Persona 5 Scramble: Phantom Strikers بیان کنند، که با توجه به تایید اخیر عرضه‌ی این بازی در غرب، می‌توانیم حدس بزنیم که نظرات کاربران به چه شکل بوده است. این بازی دنباله‌ی کاملی بر اتفاقات بازی Persona 5 بوده و ترکیبی از گیم پلی مبتنی بر اکتشاف با مبارزات سبک Musou می‌باشد.

با توجه به موفقیت بی‌نظیر این بازی در کشور ژاپن، خصوصا در مورد نسخه‌ی Nintendo Switch بازی، در صورت عرضه‌ی این بازی در کشورهای غربی نیز شاهد موفقیت هرچه بیشتر این بازی و استودیو سازنده‌ی آن خواهیم بود که البته کاملا شایسته‌ی آن هستند.

در ادامه شما را به تماشای تریلر این بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه