Menu

تماشا کنید: تحلیل فنی نسخه Nintendo Switch بازی Crysis Remastered

بازی Crysis زمانی به عنوان سنگ محک سخت‌افزارهای جدید مورد استفاده قرار می‌گرفت و کارت گرافیک‌های جدید را به چالش می‌کشید. تصور اجرای این بازی بر روی کنسول‌های دستی و همراه بسیار خیالبافانه و غیر ممکن به نظر می‌رسید. امروزه با قوی‌تر شدن دستگاه‌ها اما این رویا به حقیقت پیوسته است. کنسول دوست داشتنی Nintendo Switch پیش از این نیز میزبان عناوین بزرگی چون اسکایریم، ویچر 3 و دووم بوده است. در این بخش قرار است مشخصات فنی بازی Crysis Remastered را که توسط Digital Foundry مورد بررسی قرار گرفته، در اختيار شما بگذاریم. با پردیس‌گیم همراه باشید.

دیجیتال فاندری بازی مذکور را با جزئیات فراوانی مورد بررسی قرار داده است و به این نتیجه رسیده که به طور کلی Crytek و Saber Interactive کار فوق‌العاده‌ای را انجام داده‌اند.

crysis remastred

این شما و این مهم‌ترین بخش‌ها :

-بازی بیشتر هم‌تراز با نسخه PS3 و X360 است تا نسخه‌ی PC

-این بدان معناست که جزئیات بعضی از اشیاء کاهش پیدا کرده، برخی تکنیک‌های گرافیکی حذف شده و خبری هم از مراحل Ascension نیست

-اما تغییرات شگرف و خارق‌العاده‌ای نیز نسبت به نسخه کنسول‌های قبلی داشته است

-کیفیت تصویر پویا در نسخه Switch و upscaling موقتی

-میانگین کیفیت 720p می‌باشد

-در موارد نادری شاهد کیفیت 540p خواهیم بود، اغلب در صحنه‌های شلوغ

-همان‌طور که اشاره شد وضوح تصویر بازی پویا می‌باشد و حتی در حالت خانگی (docked وصل شده به تلویزیون) شاهد کیفیت‌های بالای 720 نیز هستیم

-سایه‌ها در حالت دستی (پرتابل) کاهش پیدا می‌کنند

-نورپردازی دچار بهبودها و تغییراتی شده است

-تکنیک‌های به‌روز Sparse voxel و global illumination برای نورپردازی واقعگرایانه‌تر در بازی

-نورپردازی به‌کار رفته در بازی کیفیت را بسیار به نسخه PC نزدیک کرده است

-پردازش ثانویه بهبود پیدا کرده است

-عمق میدان سینماتیک‌ها بهبود پیدا کرده است

-تخریب اشیاء می‌تواند اثر سوء بر کارائی بگذارد

-از بین بردن پوشش گیاهی با افت فریم مواجه خواهد شد

-حجم پوشش گیاهی در بازی هم‌تراز با نسخه PC است و از کنسول‌های نسل گذشته بهتر است

-کیفیت سایه‌ها به نسبت PC کمتر است

-پردازش آب بهبود یافته است

-پردازش سطح زیر آب اکثر صخره‌ها و گیاهان را حذف می‌کند

-پرش در نرخ فریم وجود دارد

-معمولاً با نرخ 30 فریم اجرا می‌شود که به نسبت کنسول‌های نسل قبل یک پیشرفت است

-وقتی صحنه شلوغ شود و زد و خورد در بازی بالا گیرد با وقفه‌هایی مواجه خواهید شد

-تفاوتی در نرخ فریم حالت دستی (پرتابل یا همراه) و حالت خانگی (داک، وصل شده به تلویزیون) وجود ندارد

تحلیل کامل دیجیتال فاندری را در پائین مشاهده بفرمائید:

دانلود با کیفیتSD دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ از این دست خبرها و تحلیل‌ها استقبال می‌کنید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.