Menu

بازی Godfall هیچ‌گونه پرداخت درون برنامه‌ای نخواهد داشت

زمانی که Godfall همراه با کنسول PlayStation 5 عرضه شود، خریداران احتمالی آن لازم نیست هیچ‌گونه هزینه اضافی برای تجربه محتوای آن بپردازند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از comicbook، خریدهای درون برنامه‌ای از موضوعات بحث برانگیز در نسل فعلی بازی‌های رایانه‌ای هستند که به طرزی گسترده عمومیت یافته‌اند. تولید کننده تکنیکی بازی Godfall یعنی آًقای Richard Heyne، در طی مصاحبه‌ای تایید کرد که این بازی تجربه‌ای کامل، و نه سرویس محور، بوده و هیچ‌گونه پرداخت درون برنامه‌ای در آن وجود نخواهد داشت.

مدت‌هاست که خریدهای درون برنامه‌ای تبدیل به موضوعی خسته کننده برای گیمرها شده‌اند. اگرچه این موضوع در بازی‌های رایگان، موردی قابل قبول به نظر می‌رسد، اما هستند بازی‌های متعددی که علاوه بر هزینه اولیه، پول بیشتری را برای ارائه تجربه كامل از بازيكنان طلب مي‌كنند. در سال 2017 بود که Star Wars Battlefront II جنبشی بزرگ را در میان جامعه گیمرها به راه انداخت. خریداران این عنوان از این موضوع خشمگین بودند که در این بازی کسانی که پول بیشتری خرج می‌کردند، به برتری بیشتری نیز دست می‌یافتند. حال آنکه این بازی به خودی خود رایگان نبوده است. اعتراض منتقدان و گیمرها به اندازه ای شدید بود که کمپانی EA تمام خریدهای درون برنامه‌ای را به طور موقت از بازی حذف کرد و سپس تغییرات قابل توجهی در آن داد.

از آن سال تا کنون گیمرها به طرز قابل درکی با هر هزینه‌ای به جز برای آیتم‌های تزئيني ناخرسند شده‌اند.

علاوه بر اطلاعات مربوط به خريدهاي درون برنامه‌اي، Richard Heyne به این مورد نیز اشاره کرد که بازی Godfall از تمام قابلیت‌های کنترلر DualSense کنسول PS5 نیز بهره خواهد برد. به نظر می‌رسد میزان ویبره تریگرها در استفاده از سلاح‌های مختلف، متفاوت خواهد بود.

به عنوان اولین بازی معرفی شده برای PlayStation 5، صحبت‌های زیادی پیرامون بازی Godfall در طی ماه‌های اخیر شکل گرفته است. این عنوان در سبک Looter-Slasher است که علاوه بر بازی تک نفره، امکان بازی Co-op تا سه نفر را نیز ممکن می‌سازد. این اثر در دنیایی فانتزی به وقوع می‌پیوندد و 3 کلاس قابل انتخاب کردن ارائه می‌دهد.

Godfall توسط استدیو Counterplay Games، که تعدادی از کارکنان آن پیش از این بر روی سری Destiny کار کرده‌اند، در حال ساخت بوده و توسط Gearbox Software منتشر می‌شود. این بازی در اواخر سال جاری میلادی برای دو پلتفرم PC و PS5 عرضه خواهد شد.