Menu

بازی Spider-Man: Miles Morales احتمالا با نسخه Remaster عنوان Spider-Man 2018 منتشر می‌شود

از بازی Spider-Man: Miles Morales چند وقت پیش در نمایش PS5, Future of Gaming رونمایی شد، اما عدم آگاهی از ماهیت واقعی بازی کمی طرفداران را نگران کرده است. از یک طرف Insomniac اصرار دارد که Miles Morales مثل Uncharted: The Lost Legacy یک بازی کاملا مستقل است؛ اما Lost Legacy دارای شخصیت‌ها و نقشه و محیط‌های کاملا متفاوتی با Uncharted 4 بود، در حالی که Miles Morales در همان محیط و نقشه Spider-Man 2018 جریان دارد. پس بهتر نیست Miles Morales را به جای یک بازی کاملا مستقل، بسته‌ای گسترش‌دهنده برای همان Spider-Man 2018 بدانیم؟

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، اطلاعات بیشتری در جدیدترین مجله Game Informer درج شده که می‌توانیم بفهمیم دقیقا با چه چیزی طرف هستیم. در این مجله گفته شده است:

"Miles Morales یک دنباله عادی نیست، چون همراه با نسخه‌ای Remaster از بازی Spider-Man 2018 که از قدرت PS5 به‌طور کامل استفاده می‌کند منتشر می‌شود."

قطعا اگر Miles Morales در همان شهر نیویورک Spider-Man 2018 رونمایی می‌شود، پس انتشار Remaster آن بازی هم منطقی است. ولی چرا Insomniac بر مستقل بودن Miles Morales اصرار دارد؟ شاید آن‌ها چند نسخه متفاوت را برای فروش منتشر کنند. مثلا یک نسخه فقط دارای بازی Miles Morales باشد و نسخه‌ای دیگر هم هردو بازی را داشته باشد.