Menu

شایعه: نسخه ی سوم سری‌بازی Injustice در دست توسعه است

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، به نظر می‌رسد نسخه‌ی سوم سری‌بازی محبوب و کمیک محور Injustice، محصول استودیوی Nether Realm و ناشر Warner Bros، در دست توسعه باشد. تام تیلور که سابقه‌ی نویسندگی کمیک‌های نسخه‌ی اول و دوم این سری‌بازی را بر عهده داشته است با انتشار لوگویی جدید در توییتر نظریه‌هایی را بین طرفداران مطرح کرده که ممکن است این لوگو به بازی Injustice 3 مربوط باشد. وی در این توییت دو عکس منتشر کرده که در یکی از آن‌ها حرف "I" و در دیگری حرف "N" با همان فونت آشنای لوگوی Injustice به چشم می‌خورد که باعث امیدواری طرفداران این سری مبنی بر احتمال معرفی بازی در فاصله‌ای کم شده است.

کمیک‌های هر دو نسخه‌ی اول و دوم مدتی پس از انتشار خود بازی به دست طرفداران رسید و حال انتشار این عکس‌ها از نویسنده‌ی سابق کمیک‌ها ممکن است نشانه‌ی در دست ساخت بودن نسخه‌ی سوم این سری‌بازی محبوب توسط استودیو Nether Realm و عرضه‌ی زود یا دیرتر آن توسط Warner Bros باشد.

سری‌بازی Injustice که توسط سازندگان سری Mortal Kombat ساخته شده است، یک برند IP از استودیوی Nether Realm است که در سال 2013 متولد شده و دارای ده ها شخصیت محبوب دنیای پرطرفدار DC است که در سبک مبارزات تنظیم شده است. پس از وقفه‌ای 4 ساله و با انتشار Injustice 2 در سال 2017، توسعه‌دهندگان بازی، موفق به ارائه مکانیزم‌های گیم پلی و مبارزات بسیار پیشرفته ای شدند که موفقیت بزرگی را برای این سری‌بازی به ارمغان آورد.

با افزایش طرفداران این سری بازی در طول سال‌های انتشار آن و با توجه به مدت زمان نسبتا زیادی که از انتشار نسخه‌ی دوم می‌گذرد، طرفداران معتقد هستند که Injustice 3 محصول جدید استودیو Nether Realm خواهد بود که با توییت منتشر شده از نویسنده‌ی کمیک آن، احتمال معرفی بازی توسط شرکت Warner Bros و به خصوص در رویداد نزدیک این شرکت در تاریخ 22 اوت به نام DC FanDom بسیار بالا گرفته است.

عنوان Mortal Kombat 11 آخرین عنوان منتشر شده از استودیوی Nether Realm است که چند ماه پیش نخستین بسته‌ی الحاقی خود را دریافت کرد. Mortal Kombat 11 موفق به شکستن رکورد فروش بازی در تاریخ سری بازی Mortal Kombat شده، و همچنین تبدیل به چهارمین بازی پرفروش سال 2019 بر روی پلتفرم PS4 شد. این رکوردها می‌توانند برای نسخه‌ی سوم سری‌بازی Injustice نیز تکرار شوند اگر شاهد همان فرمول موفق گذشته در بازی‌های Nether Realm باشیم.

اگر هنوز عنوان موفق Injustice 2 را تجربه نکرده‌اید، اکنون نسخه‌ی legendary آن با قیمت 59.99 دلار در فروشگاه Steam در دسترس است.