Menu

پس از تکذیب انتشار God of War 2 در پاییز، پروژه‌ی احتمالی Silent Hills نیز تکذیب شد

در روزهای پیش اخباری مبنی بر در دست ساخت بودن یک بازی ترسناک توسط هیدئو کوجیما که قریب به اتفاق فکر می‌کردیم Silent Hills باشد در فضای مجازی پخش شده بود. به گزارش پردیس‌گیم، Junji Ito یکی از مانگا آرتیست‌های معروف که بر روی پروژه‌ی P.T نیز با هیدئو کوجیما همکاری داشته این خبر را منتشر ساخته بود.

بسیاری با خود فکر کردند که قرار است بازی Silent Hills در مراسم بعدی سونی معرفی شود و پس از سالها با معرفی رسمی یکی از مرموزترین و ترسناک‌ترین بازی‌ها روبرو شویم. اما همه‌ی این امیدها امروز با توییت Junji Ito محو شدند و پی بردیم که (حداقل) فعلا خبری از بازی ترسناک کوجیما نیست. ایتو در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که تنها در یک دروهمی با کوجیما دیداری داشته و مکالمه‌ای کوتاه و خلاصه درخصوص یک پروژه‌ی ترسناک به میان آمده و کوجیما به او گفته که اگر روزی قصد چنین چیزی را داشته باشد از کمک او نیز بهره خواهد برد.

جونجی ایتو در ضمن عذرخواهی از هواداران و مشتاقانِ بازی، از خود کوجیما نیز معذرت خواهی کرد و دلیل این طلب بخشش را "دادنِ امید واهی" به طرفداران عنوان کرد. حال تصمیم با خود شماست که امیدتان برای بازگشت کوجیما به ساخت عناوین ترسناک را از دست بدهید یا همچنان خوش بین مانده و امیدوار بمانید.