Menu

بازی Rocket Arena دو هفته پس از عرضه با قیمت 10 دلار در دسترس قرار دارد

نسخه‌های فیزیکی Mythic Edition بازی Rocket Arena تنها دو هفته پس از عرضه با قیمت 10 دلار دسترس قرار گرفته است. این در حالی است که بازی اصلی با قیمت 40 دلار در زمان عرضه به فروش می‌رسیده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، این بازی در حالی با این تخفیف سنگین به فروش می‌رسد که تنها دو هفته از زمان عرضه‌اش می‌گذرد. این بازی تیراندازی 3 در برابر 3 که به عنوان اولین بازی استدیو Final Strike Games و تحت عنوان یکی از بازی‌های EA Originals عرضه شده است، در سرآشیبی تندی قرار داشته است. این بازی در زیر سبکی قرار دارد که هر چند اشباع نشده است، اما هم اکنون نیز عناوین قدرتمندی همچون Overwatch، Apex Legends و Valorant بر آن تسلط دارند. همچنین بازی نمایش قابل توجهی نیز نداشته است. این عنوان در طی یک نمایش کوتاه در EA Play digital showcase در خرداد ماه گذشته معرفی و کمتر از یک ماه بعد عرضه شده است.

با این حال شاید روش قیمت گذاری Rocket Arena بیشترین ضربه را به آن زده باشد. نسخه پایه بازی 30 دلار قیمت گذاری شده و مملو از خریدهای درون برنامه‌ای است. همچنین نسخه Mythic Edition، قیمتی معادل 40 دلار داشته و شامل آیتم‌هایی تزئینی و مقدار کافی واحد پولی درون بازی برای پیش خرید کردن Blast Pass آن است. همه این‌ها در حالی است که بازی به خودی خود بسیار فراوش شدنی به نظر می‌رسد.

این روش قیمت گذاری زمانی بیشتر گیج کننده می‌شود که توجه کنیم که بازی Apex Legends که ناشر آن نیز EA است، به صورت رایگان عرضه گشته است.

با وجود تخفیف زیاد نسخه‌های فیزیکی این بازی، ورژن‌های دیجیتالی کماکان به قیمت اصلی خود به فروش می‌رسند.