Menu

مدیر برند PES نسبت به عرضه این سری بر روی Nintendo Switch خوش‌بین است

سری FIFA از همان سال عرضه کنسول Nintendo Switch برای این پلتفرم در دسترس بوده است اما در قیاس، تاکنون هیچ عنوان از رقیب سنتی آن، PES، برای این دستگاه عرضه نشده است. این موضوع ممکن است در آینده تغییر کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از nintendoeverything، آقای Robbye Ron مدیر برند PES در آمریکای جنوبی در طی مصاحبه‌ای خوشبینی خود برای عرضه این سری بر روی Nintendo Switch را ابراز داشته است. بخشی از این خوشبینی به این دلیل است که شرکت Konami در آینده از موتور Unreal Engine استفاده خواهد کرد که به خوبی با کنسول Nintendo سازگار است.

Robbye Ron در رابطه با عرضه PES بر روی کنسول Nintendo Switch گفته است:

"من فکر می‌کنم ما به این موضوع نزدیک‌تریم. Unreal Engine تا حدی بیش از گذشته به ما در انتخاب پلتفرم‌هایی که بر روی آن‌ها حضور می‌یابیم کمک می‌کند. در حال حاضر نمي‌توانم به شما اطمينان بدهم اما فکر می‌کنم ما به عرضه سري PES بر روی Nintendo Switch نزدیک تر شده‌ایم. هر بار که ما یک بازی را معرفی می‌کنیم مردم به ما می گویند که هنوز منتظر نسخه Switch هستند. این چیزی هست که ما نیز می‌خواهیم زیرا مردم آن را از ما می‌خواهند. هستند بازیکنان زیادی که دیگر PES بازی نمی‌کنند زیرا ما آن را بر روی Nintendo Switch عرضه نکرده‌ایم. ما بر روی این موضوع متمرکزیم و به نظرم تغییر موتور بازیسازی به برآورده شدن این آرزوی طرفداران Nintendo کمک می‌کند."
در ضمن همین مصاحبه از Ron در رابطه با بازگشت سری International Superstar Soccer پرسیده شد. وی در این رابطه گفت:

"من به طور داخلی این موضوع را بررسی کردم زیرا از طرفداران سری International Superstar Soccer هستم. از نظر من برگشتن اين سري عالي خواهد بود و اگر اين بازگشت بر روي Nintendo Switch باشد نیز چه بهتر! زیرا من با بازی کردن با کنسول‌های Nintendo بزرگ شده ام. اما وقتی من این موضوع را به طور داخلی بررسی کردم به چیزی پی بردم که مرا شگفت زده کرد: تیمی که International Superstar Soccer را ساخته است با تیم سازنده PES متفاوت است…و آن ها به من گفتند که این موضوع دشواری است زیرا این چیزی است که متعلق به فرد دیگریست…من نمی گویم که این موضوع به طور کل ممکن نیست اما خب شما باید به این موضوع نگاه کنید که چه تیمی در آن زمان بر روی آن عناوین کار کرده است و چگونه می توانید آن را بازیابی کنید. اين مرا شگفت زده كرد اما اميدوارم كه بتوانيم آن را داشته باشيم. ما آدم‌هاي قديمي‌تر دوست داريم چيزي كه بيشتر رترو باشد داشته باشيم."