Menu

Xbox Games Showcase | از بازی As Dusk Falls رونمایی شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، با نزدیک شدن به تاریخ عرضه‌ی کنسول نسل نهم شرکت Microsoft، این شرکت در جدیدترین رویداد خود ترکیبی از بازی‌های فرست‌پارتی و مهم مانند Halo Infinite و صدالبته بازسازی سری‌بازی Fable و بازی‌های تردپارتی به نمایش گذاشت. در طول رویداد اما، یکی از بازی‌های اسرارآمیزی که پس از انتهای نمایش خود پرسش‌های بسیاری برای بازیکنان به همراه داشت عنوان مرموز As Dusk Falls بود. عنوانی که بسیاری از بازیکنان منتظر انتشار اطلاعاتی بیشتر از آن هستند.

همانطور که در تریلر شاهد آن بودیم، As Dusk Falls یک "درام تعاملی" با محوریت روایت داستان است که به نظر می رسد در بطن داستان خود راز‌های شگفت‌انگیزی خواهد داشت و بازیکنان در طول تجربه‌ی بازی تصمیمات سختی خواهند گرفت. طبق گفته Microsoft، این بازی "یک درام تعاملی روایی" است که "زندگی دو خانواده را در طول سی سال بررسی می‌کند". به نظر می‌رسد داستان بازی با " یک دزدی اشتباه در شهر کوچک آریزونا" جرقه می‌خورد و گزینه‌های پیش روی بازیکنان در مورد هر تصمیم "تأثیر قدرتمندی در این داستان با ویژگی‌های حماسی، ایثار، خیانت و صبر خواهد داشت."

توسعه دهنده این عنوان با نام Interior/Night متشکل از عوامل سابق استودیو های Sony و استودیو Quantic Dream است و در تریلر بازی نیز شاهد شباهت نسبی بازی به عناوینی مانند Heavy Rain و Beyond: Two Souls هستیم. در هر حال، یکی از نکات بارز تریلر طراحی و سبک منحصر به فرد و رنگ‌بندی بسیار زیبای محیط است و در میان این همه بازی معرفی شده با سبک اکشن، وجود چنین عنوانی تنوع خاصی به رویداد Xbox Games Showcase می‌بخشد. در لیست انحصاری‌های شرکت Microsoft چنین سبک بازی‌هایی کم بودند یا نبودند و باید ببینیم این بازی چگونه می‌تواند این خلا موجود را پر کند.

عنوان As Dusk Falls در حال حاضر برای پلتفرم‌های Xbox Series X و PC در حال توسعه است، هرچند که هنوز هیچبازه یا تاریخ انتشار دقیقی برای بازی اعلام نشده است.

اکنون شما را به تماشای تریلر منتشر شده از بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود با کیفیت SD- دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه