Menu

Xbox Games Showcase | تریلر جدیدی از بازی Grounded منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، جدیدترین محصول در دست توسعه استودیو محبوب Obsidian نه از لحاظ ظاهری و نه از لحاظ محتوا قرار نیست بزرگترین بازی سال باشد، اما این دلیلی برای لذت نبردن از آن نخواهد بود. این عنوان به حالت چند نفره و در سبک بقاست، جایی که شما و حداکثر 3 دوست خود بسیار کوچک شده و برای نجات جان خود و فرار از این شرایط باید با حشراتی بسیار بزرگ‌تر از خود مبارزه کنید.

همانطور که در خود تریلر گفته می‌شود، این عنوان قرار است کوچک‌ترین (نسبت به محیط) تجریه‌ی بازیکنان را رقم بزند و علی رغم این قضیه، بازی برای استودیو سازنده بسیار مهم است. استودیویی که بیش از هرچیز به خاطر توسعه‌ی عنوان اکشن نقش‌آفرینی The Outer Worlds شناخته می‌شود. تمرکز این بازی اما این بار بر روی کار گروهی، جمع آوری منابع، ساخت سلاح و ابزار و ساختن پایگاه هایی برای کشف و دفاع از دنیایی است که از دیدگاهی کاملاً متفاوت دیده می‌شود.

Grounded در تاریخی بسیار نزدیک یعنی 28 ژوئیه (سه شنبه همین هفته) با استفاده از برنامه Xbox Game Preview بر روی پلتفرم‌های Xbox One و PC قرار خواهد گرفت. همچنین با انتشار کنسول نسل نهمی شرکت Microsoft در پاییز امسال، از طریق فابلیت Smart Delivery به Xbox Series X می‌رسد.

اکنون شما را به تماشای تریلر منتشر شده از بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود با کیفیت SD- دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه