Menu

Xbox Games Showcase | تریلری از گیم‌پلی بازی Psychonauts 2 منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، از انتشار بازی محبوب Psychonauts 1 مدت زمان زیادی گذشته است، اما بالاخره و در رویداد Xbox Games Showcase با انتشار ویدیویی از گیم‌پلی بازی و همچنین تایید حضور جک بلک از نسخه‌ی دوم این بازی رونمایی شد.

پس از حضور در رویداد E3 سال گذشته‌ی شرکت Microsoft، استودیو Double Fine در رویداد اخیر این شرکت نیز حاضر بود تا ویدیوهای جدید از عنوان Psychonauts 2 را به نمایش بگذارد. در این تریلر شاهد حضور دوباره شخصیت Raz و دوستان وی هستیم که در حال تکمیل آخرین ماموریت خود پس از وقایع نسخه‌ی اول در Rhombus of Ruin هستند. ما همچنین به طور مختصر شاهد سیستم پلتفرمینگ بازی و مبارزات مختلفی که Psychonauts 2 ارائه خواهد داد بودیم که بسیار زیبا و منحصر به فرد به نظر می‌رسد.

نکته‌ی دیگر اینکه بازی Psychonauts 2 از قابلیت Xbox Smart Delivery پشتیبانی خواهد کرد، به این معنی که کسانی که نسخه‌ی Xbox One بازی را تهیه کنند می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ای به نسخه‌ی Xbox Series X ارتقا یابند. این یک گزینه بسیار عالی برای مصرف کنندگان و شرکت Microsoft است که توسعه‌دهندگان عناوین مختلف را به پشتیبانی از این قابلیت ترغیب می‌کند.

با وجود نمایش این بازی در رویداد Xbox Games Showcase شرکت Microsoft، این عنوان همچنان بر روی تمامی پلتفرم‌هایی که توسعه‌دهندگان آن قول عرضه بر روی آن‌ها را داده بودند منتشر خواهد شد. این بازی اواخر امسال برای پلتفرم‌های PS4 Xbox One و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

اکنون شما را به تماشای تریلر منتشر شده از بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود با کیفیت SD-دانلود یا کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه