Menu

گرینبرگ: دلایل زیادی به مردم برای خرید Xbox Series X داده‌ایم

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، آرون گرینبرگ، مدیر بازاریابی Xbox، در مصاحبه‌ای با آلانا پیرز راجع به ارائه ارزش با Xbox Series X صحبت کرد و گفت مردم دلایل زیادی برای خرید این کنسول در سال اول انتشار آن دارند.

گرینبرگ بیشتر از هر چیزی روی این موضوع تاکید کرد که برای اولین بار از آغاز دوران Halo و Xbox، یک کنسول جدید Xbox همراه با با یک بازی جدید Halo منتشر می‌شود:

"من فکر می‌کنم برای عرضه هر سخت‌افزاری نیاز به برنامه‌ای درخشان و یک بازی که اساسا برای آن سخت‌افزار ساخته شده نیاز داریم که مثل یک نمایش بزرگ باشد. برای ما عرضه همزمان کنسول با Halo Infinite که به‌طور کامل برای Xbox Series X بهینه و ساخته شده، بسیار هیجان‌انگیز است. ما از زمان اولین Xbox هیچ نسخه‌ای از Halo را همزمان با عرضه خود کنسول منتشر نکردیم و این مورد به نوعی جور در می‌آید. منظور من این است که Infinite یک ریبوت معنوی برای این سری است و حس اصیل Halo: Combat Evolved را دارد، اما در عین حال امکانات مدرنی مثل قلاب و دنیایی بازتر که بیشتر می‌توان در آن گشت را در کنار نوآوری‌های زیادی که مردم می‌خواهند ببینند داراست، ولی همچنان داستان آن روی شخصیت Chief متمرکز است. پس ما آن بازی درخشانی که به شما دلیلی برای خرید یک کنسول می‌دهد را داریم."

گرینبرگ همچنین درباره دلایل دیگری مثل پشتیبانی از 4 نسل از بازی‌ها با قابلیت Backward Compatibility و سرویس‌هایی مثل Xbox Game Pass به‌همراه سخت‌افزار قوی خود Xbox Series X صحبت کرد:

"از نظر تعداد بازی‌ها هم برای اولین بار در تاریخ می‌توانید در زمان عرضه یک کنسول به 4 نسل از بازی‌ها دسترسی داشته باشید. علاوه بر آن، در فصل تعطیلات امسال بیشتر از 100 بازی بهینه شده برای Xbox Series X داریم. فکر می‌کنم هیچ کنسولی در تاریخ این حجم از بازی در زمان عرضه نداشته است.

اگر قدرت و مشخصات سخت‌افزاری هم برای شما خیلی مهم است، پس فراموش نکنیم که ما قوی‌ترین کنسول تاریخ را داریم. پس با قدرت سخت‌افزاری، Game Pass و Halo دلایل زیادی برای خرید Xbox Series X به مردم داده‌ایم."

The Medium هم یکی دیگر از بازی‌هایی است که در زمان عرضه Xbox Series X منتشر می‌شود. به‌نظر می‌رسد Xbox با این دو بازی و موارد دیگری که گرینبرگ ذکر کرده، می‌خواهد شروعی قدرت‌مند برای کنسول جدید خود رقم بزند.