Menu

عرضه Dragon Quest 11 S برای دیگر پلتفرم‌ها بر پایه نسخه Nintendo Switch خواهد بود

چندی پییش اعلام شد که آخرین بازی از سری Dragon Quest يعني Dragon Quest 11 S تا آخر سال برای پلتفرم‌های مایکروسافت عرضه خواهند شد. همچنین در ادامه تایید شد که این اثر بر روی PS4 و Steam نیز عرضه می‌شود. با این حال یک مسئله در این میان وجود دارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، اگرچه Dragon Quest 11 تنها بر روی Steam و PS4 (به همراه 3DS در ژاپن) عرضه شده بود، عرضه Dragon Quest 11 S که نسخه کامل تری با محتوای اضافه قابل توجهی است، تنها برای کنسول Nintendo Switch صورت پذیرفته بود. اکنون نیز عرضه Dragon Quest 11 S برای سایر پلتفرم‌ها بر پایه نسخه Nintendo Switch و نه نسخه اصلی عرضه شده بر روی PS4 و Steam خواهد بود و این به این معتا است که از نورپردازی و بافت‌های با کیفیت پایین تر از نسخه پایه در این ورژن استفاده خواهد شد. به نظر می‌رسد برای پورت بازی برای Nintendo Switch، از نسخه جدیدتری از Unreal Engine 4 استفاده شده است و از این رو امکان ارائه یک پچ برای نسخه‌های اصلی بازی، بر روی PS4 و Steam، غیر ممکن است. تاکنون نیز هیچ گزینه‌ای برای ارتقا یا هیچ گونه تخفیفی برای دارندگان نسخه اصلی بازی در نظر گرفته نشده است.

Dragon Quest 11 S در تاريخ 4 دسامبر سال جاري براي پلتفرم های PlayStation 4, Xbox Series X, Xbox One و PC عرضه خواهد شد. همچنین بازی هم اکنون برای کنسول Nintendo Switch در دسترس است.