Menu

اطلاعات زیادی از گیم‌پلی، جهان و تاریخ انتشار بازی Avowed لو رفت

اولین اطلاعات از بازی Avowed لو رفته‌اند که شامل جزئیاتی درباره سیستم آب‌وهوا، پشتیبانی از ماد، سیستم پیشرفته هوش مصنوعی، تاریخ انتشار و مواردی دیگر می‌شود.

این بازی که در سبک اول شخص نقش‌آفرینی است، در طول نمایش بازی‌های Xbox معرفی شد، اما Obsidian Entertainment و مایکروسافت چیز خاصی به غیر از نمایش یک تیزر به ما ندادند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، خوشبختانه کاربری در ResetEra به‌نام Spronger اولین اطلاعات از بازی را به اشتراک گذاشته و یکی دیگر از منابع داخلی معتبر Xbox به‌نام Klobrille هم آن را تایید می‌کند.

در ادامه می‌توانید اطلاعات لو رفته را مطالعه کنید که ترجمه مستقیم جملات Spronger هستند:

– بازی کاملا جهان‌آزاد و بسیار بزرگ‌تر از Skyrim است (به‌ شکل خیلی متفاوت‌تری "بزرگ‌تر" است، کلمه مناسب‌تر می‌تواند "متراکم‌تر" و "متفاوت‌تر" باشد).
– بازی در درجه اول در مناطق Living Lands از Eora روایت می‌شود (مطمئن نیستیم که به همین شکل پیش برود، اما در نقطه شروع کار قضایا اینگونه بود).
– تمرکز زیادی روی واکنش‌دهی جهان بازی، نورپردازی، سیستم نسل بعدی هوش مصنوعی و فیزیک شده است (با سیستم جادو تمرکز خاصی روی فیزیک شده که البته از منظور دقیق آن مطمئن نیستیم).
– سیستم ریل تایم آب‌وهوا (اطلاعات کامل در این باره نداریم، اما مه برای عنصر ریل تایم آب‌وهوا بسیار مهم است، رودخانه‌ها سیستم میکرو فیزیک خاصی دارند).
– سیستم طراحی شخصیت بسیار پیشرفته (جزئیات کامل در این باره نداریم).
– پشتیبانی از ماد (فعلا کامپیوتر ابزار اصلی در خلق ماد خواهد بود، اما این عنوان به‌طور کامل روی Xbox Series X هم قابل بازی است).
– تعداد زیادی فرقه و حزب در بازی وجود دارد، اما رویکرد آن نسبت به Skyrim متفاوت است.
– می‌توانید شخصیت همراه داشته باشید (با Outer Worlds متفاوت است).

– داستان درباره مبارزه با خطر حکومت دیکتاتوری است.
– بازی دارای باس فایت است و بعضی از آن‌ها بسیار بزرگ هستند.
– خدایان نقش ویژه‌ای در بازی دارند.
– سازندگان روی طراحی مناظر نمادین، ساختمان‌ها و مجسمه‌ها تمرکز زیادی کرده‌اند.
– بازی دارای دو شهر بزرگ و تعداد زیادی شهرهای کوچک‌تر است و تلاش زیادی برای طراحی مناطق متفاوت‌تری مثل حیات وحش، رودخانه‌ها، کوهستان‌ها و مناطق متروکه و خالی از سکنه شده است (امکان شنا کردن نیز است).
– وجود روایات و داستان برای موجودات و محتویات اضافه جدید.
– بنمایش و ارائه پویای دیالوگ‌ها.
– فعلا ایده سازندگان این است که در بازی امکان کشتن هر کسی باشد.
– حدود 100 نفر 2 سال است که روی بازی کار می‌کنند (تعداد کمتری هم برای 7 ماه مراحل پیش‌تولید بازی را انجام دادند). جمعا 2 سال و 7 ماه.
– فرایند کامل تولید بازی شروع شده است.
– تیم سازنده باز هم بیشتر می‌شوند.
– تاریخ انتشار هدف: اواخر 2022 یا اوایل 2023.