Menu

تماشا کنید: Eiyuden Chronicle معرفی شد

Eiyuden Chronicle Hundred Heroes بازی نقش‌آفرینی جدید سازندگان Suikoden براي عرضه بر روي كنسول‌ها و PC معرفی شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، استدیو Rabbit & Bear در 4 مرداد سال جاري کمپین کیک‌استارتر بازی Eiyuden Chronicle را به عنوان جانشين معنوي Suikoden معرفی کرد. این کمپین در تاریخ 6 مرداد شروع به کار خواهد کرد. لازم به ذکر است که این بازی برای عرضه در پاییز سال 1401 در نظر گرفته شده است. از Eiyuden Chronicle به عنوان اثري براي تجليل از بازي‌هاي نقش آفريني ژاپنی دوره PlayStation 1 نام برده شده است.

چهار توسعه دهنده این اثر عبارتند از:

Yoshitaka Murayama وظيفه طراحی و نوشتن بازی‌نامه را بر عهده دارد. وی بیشتر به عنوان کارگردان و بازی‌نامه نویس اصلی Suikoden 1 و Suikoden 2 شناخته می‌شود. از کارهای اخیر او می‌توان به نوشتن بازی‌نامه اصلی Warriors Orochi 4 و بازی AllianceAlive اشاره کرد. همچنین او در صفحه فیسبوک خود به معرفی عنوانی جدید و مرتبط با Suikoden اشاره کرده است.

Junko Kawano وظيفه طراحي كاراكترها را بر عهده دارد. او با مشارکت متعددش در ساخت بازی‌های سری Suikoden و به عهده گرفتن وظیفه رهبری تیم در ساخت عناوین این سری پس از ترک شرکت Konami توسط Maruyama در سال 2002 شناخته می‌شود. وی به عنوان یکی از طراحان Suikoden 1 و نویسنده اصلی و تولید کننده Suikoden 4 و Suikoden Tactics حضور داشته است. این برای اولین بار در طی 25 سال گذشته است که او و Murayama با یکدیگر همکاری می‌کنند. جدای از این موارد، Junko Kawano بیش از هر چیز به عنوان کارگردان، نویسنده، طراح کاراکتر و یکی از صداگذاران بازی Shadow of Destiny، از بازی‌های کنسول PlayStation 2، شناخته می‌شود. اخیرا او بر روی بازی موبایل Arcalast به همراه Osamu Komuta كار كرده كه در تير سال گذشته در ژاپن عرضه شده است.

نفر بعدي Osamu Komuta است که به عنوان طراح سیستم شناخته می‌شود. او پیش از این بر روی دو بازی Suikoden Tirkreis و Suikoden Tactics کار کرده است.

آخرین فرد نیز Junichi Murakami است كه به عنوان توليد كننده و كارگردان هنري به حساب مي آيد. وي سابقه كار بر روي سري Castlevania و کارگردانی Aria of Sorrow بر روی GameBoy Advanced را در کارنامه خود دارد.

هر دو نفر Murayama و Komuta اشتیاق خود برای ساخت این بازی را در توییتر به اشتراک گذاشته اند. Murayama ذکر کرده است که با دوستانش در حال ساخت این بازی است و Komuta نیز خشنودي خود از كار كردن مجدد بر روي يك عنوان براي كنسول‌ها و PC را ابراز داشته است.

بخشی از داستان Eiyuden Chronicle توسط استدیو سازنده به اشتراک گذشته شده است:

"داستان ما در گوشه ای از Allraan آغاز مي‌شود كه سرزمین ملت‌های متعدد با فرهنگ‌ها و ارزش‌های متفاوت است. به زور شمشير و با اشيايي جادويي به نام rune-lenses، تاریخ این سرزمین توسط انسان‌ها، انسان-هیولاها، الف‌ها و مردمان صحرا نشین شکل گرفته است.

امپراطوری Galdean از ديگران پیش گرفته و تکنولوژی‌ای را کشف کرده است که جادوی rune-lense ها را تقويت مي‌كند. اکنون نیز این امپراتوری در قاره به دنبال شی‌ای است که قدرتش را بیش از پیش افزایش دهد.

چنین جست و جویی سبب می‌شود تا Seign Kesling، از افسران جوان و با استعداد امپراتوری، و Nowa، پسری از یک روستای دور دست، با یکدیگر ملاقات کرده و دوست شوند.

با این حال پیچشی در سرنوشت سبب می‌شود تا به زودی این دو، خود را در میانه یک جنگ بیابند و آنچه را که درست و راست می‌پندارند، دوباره ارزیابی کنند."

همچنین Yoshitaka Murayama متنی را در وبسایت سازندگان بازی به اشتراک گذاشته است:

"ما، در استدیو Rabbit & Bear، اخیرا بازی جدیدمان Eiyuden Chronicle را معرفی کرده‌ایم. این عنوانی است که تیم ما با همه رو ح و قلبش در حال ساخت آن است. به سادگی هر چه تمام تر، این چالشی برای ما بود:

آیا ما نمی‌توانیم خارق‌العاده ترین بازی زندگیمان را بیآفرینیم؟ و بدون هیچ محدودیتی از راه‌های خلاقانه‌ی‌مان پیروی کنیم؟

در همه سال‌های فعالیتم به عنون توسعه دهنده، اولین چیزی که مرا خوشحال کرده است لذت بردن یک طرفدار از تجربه بازی من است. و این کاری است که من می‌خواهم با Eiyuden Chronicle انجام دهم:

اینکه تا جای ممکن هواداران را خوشحال کنم. اما این به تنهایی ممکن نیست. برای موفقیت ما به امید، قدرت و پشتیبانی شما نیاز داریم. اکنون بیش از هر زمانی ما به قهرمان‌هایی برای درک این رویا نیازمندیم.

امیدوارم از کار ما لذت ببرید."

در پایان شما را به تماشای تریلر این بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه