Menu

تماشا کنید: تریلر عنوان سه بعدی اکشن پلترفرمر Balan Wonderworld منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gematsu، استودیو Square Enix در مراسم Xbox Games Showcase، عنوان Balan Wonderworld ، جدیدترین بازی پلتفرمر سه بعدی از Yuji Naka و Naoto Ohshima را معرفی کرد. این بازی قرار است برای کنسول‌های PS5 ، Xbox Series X ، PS4 ، Xbox One ، Switch و PC از طریق Steam در بهار سال آینده به بازار عرضه می شود.

در اینجا یک مرور کلی از بازی، توسط استودیو سازنده Square Enix آمده است:

عنوان Balan Wonderworld یک پلتفرمر اکشن جدید از سازندگان بازی محبوب و دوست‌ داشتنی Sonic the Hedgehog است یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی، این بازی جدید با بستر خانواده دوستانه و صمیمی قرار است برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی در بهار سال آینده عرضه شود.

با ورود به یک سرزمین عجیب و غریب و از طریق یک تئاتر مرموز ، بازیکنان با شروع یک ماجراجویی در این مراحل نقش لئو و اما را بر عهده می‌گیرند. آنها به رهبری یک رهبر ارکست مرموز به نام Balan، باید در Wonderworld حرکت کنند تا شادی را بازیابند و قلب و ذهن همه آنچه را که در اینجا با آنها روبرو می‌شوند تعادل برقرار کنند.

بازیکنان بیش از 80 لباس خارق‌العاده را در طول سفر خود از طریق محیط‌های متنوع منحصر به فرد در Wonderworld کشف خواهند کرد. لباس ها ظاهرهای Leo و Emma را تغییر می‌دهند ، و به آنها قدرت گسترده ای خارق العاده می‌دهند تا بر موانعی که در مسیرشان قرار دارد ، غلبه کنند و راه‌های جدید و جالب برای بازی را کشف کنند. امکانات شما بی پایان است زیرا دشمنان شما را رها نمی‌کنند ، در هوا قدم می‌زنید، زمان را می‌ایستانید و انواع اشیاء را با لباس‌هایی که جمع می‌کنید دستکاری کنید و برای استفاده بهتر آماده کنید!

عنوان Balan Wonderworld یک تجربه کاملاً جدید از استعدادهای مشهور صنعت بازی از جمله کارگردان ، Yuji Naka (خالق Hedgehog Hedgehog ، بنیانگذار Team Sonic) و طراح شخصیت، Naoto Ohshima (طراح شخصیت‌های Sonic the Hedgehog ، Doctor Eggman و بنیانگذار Team Sonic است) این بازی محصول همکاری مشترک Yuji Naka و Naoto Ohshima است و اولین بازی از شرکت تازه تاسیس Balan Company است. شرکت Balan توسعه دهندگان با استعداد بازی‌های ویدئویی ، هنرمندان تجسمی و آهنگساز را گرد هم می‌آورد تا بهترین داستان‌ها را بیان کرده و تجربه‌های منحصر به فرد سبک پلتفرمر را ارائه دهد

تریلر منتشر شده از این بازی را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت SD- دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه