Menu

بازی Batman: Arkham City بیشتر از 12.5 میلیون نسخه فروش و سود 600 میلیون دلاری داشته است

شاید مارول پادشاه باکس آفیس‌ها باشد، اما DC و Batman فروش و درآمد خوبی در بخش بازی‌های ویدیویی کسب کرده‌اند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، کاربری به‌نام Timur222 در توئیتر از طریق پروفایل LinkedIn یکی از کارمندان شرکت Warner Bros فهمید که بازی Batman: Arkham City بیشتر از 12.5 میلیون نسخه فروش داشته و تا 600 میلیون دلار برای سازندگان سودآور بوده است.

آخرین خبر رسمی از فروش Arkham City در فوریه 2012 منتشر شد که GameSpot آن زمان گزارش داد این بازی در عرض 4 ماه 6 میلیون نسخه فروش داشته است.

صاحب پروفایل LinkedIn که در این مطلب ذکر شد، شخصی به‌نام مایکل الکایند است که ظاهرا از سال 2010 تا 2012 بازاریاب جهانی Warner Bros بود. معلوم نیست رقم 12.5 میلیون و سود 600 میلیون دلاری که در پروفایل او ذکر شده مربوط به فروش این بازی از سال 2010 تا 2012 است یا به‌طور کلی حساب شده است. در هر صورت این آمار برای هر عنوانی عالی محسوب می‌شود.

خیلی از بازیکنان دو بازی اول سری Arkham را از بهترین بازی‌های ابرقهرمانی تاریخ می‌دانند، اما نسخه سوم این سری یعنی Arkham Knight به دلیل مشکلات فنی و نحوه اجرای Batmobile در گیم‌پلی باعث تفرقه و جدایی بین طرفداران شد و نتوانست موفقیت دو بازی قبل خود را تکرار کند.

اما از آن طرف می‌دانیم که بازی Marvel's Spider-Man در سال گذشته به فروش 13 میلیون نسخه در جهان رسید و این در حالی است که فقط برای PS4 منتشر شده بود و Arkham City برای کامپیوتر، PS3 و Xbox 360 در دسترس قرار داشت. شاید از نظر کیفی سری Arkham به عقیده بازیکنان بهترین بازی ابرقهرمانی تاریخ باشد، اما قطعا لقب پرفروش‌ترین بازی ابرقهرمانی تاریخ متعلق به Spider-Man است.