Menu

شایعه: تریلر جدید از بازی Resident Evil 8: Village به زودی منتشر می‌شود

به گزارش پردیس‌گیم، بازی Resident Evil 8: Village قرار است در سال 2021 عرضه شود. با این‌که کپکام (Capcom) اطلاعات قابل توجهی از این بازی مورد انتظار در سبک ترس-بقا ارائه داده است، اما همچنان نکات زیادی مغفول مانده است.

در جریان رونمایی از بازی در مراسم سونی، سازندگان گفتند که به زودی و در طی ماه‌های پیش‌رو اطلاعات بیشتری از بازی ارائه می‌دهند. حال به نظر می‌رسد که به آن زمان نزدیک شده باشیم.
کاربری به نام AestheticGamer معروف به Dusk Golem در توئیتر، اعلام کرد که قرار است در ماه آگوست شاهد تریلر جدید از بازی Resident Evil 8 باشیم. این کاربر بخاطر اطلاعاتی که قبلاً از مجموعه‌ی رزیدنت افشا کرده شهرت دارد و اکثراً اطلاعاتش درست بوده است.

با توجه به اینکه کپکام پیش از این از ارائه اطلاعات جدید در آگوست خبر داده بود، این اطلاعات فاش شده چندان هم غافلگیرانه نبود جز این‌که مشخص شد قالب ارائه اطلاعات یک تریلر جدید از بازی است. سؤال اصلی اینجاست که مدت زمان این تریلر چقدر است و شامل چه اطلاعاتی خواهد بود.

Resident evil Village

اطلاعات و شایعات خبر می‌دهند که بازی Resident Evil 8 تمرکز ویژه‌ای را بر "اکتشاف" و کندوکاو قرار داده است، احتمالاً کپکام بر این وجه بازی در تریلر پیش‌رو مانور خواهد داد.
آگوست همان ماهی است که طبق شایعات قرار است شاهد نمایش جدیدی از سونی باشیم و با توجه به اینکه رونمایی از بازی هم پیش از این در مراسم سونی اتفاق افتاده بود و عجیب نیست اگر باز هم این اتفاق بیفتد.
بازی Resident Evil 8: Village قرار است در سال 2021 و برای PS5, Xbox Series X و PC عرضه شود.