Menu

تاریخ انتشار و نام بازی جدید Call of Duty احتمالا لو رفتند

در هفته‌های اخیر اطلاعاتی از بازی جدید Call of Duty لو رفته و تقریبا مطمئن هستیم که سازنده جدیدترین نسخه از آن استودیوی Treyarch است و یک بازی دیگر از سری Black Ops خواهد بود. طبق گزارشات، احتمالا این بازی یک بازسازی کامل از این سری مثل Call of Duty: Modern Warfare است و اسم آن Black Ops – Cold War است. حالا شواهد بیشتری داریم که نشان می‌دهند این گزارشات درست هستند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، تصاویر تبلیغاتی آیتم Doritos Double XP در اینترنت پخش شده (کانال TheGamingRevolution آن را در توئیتر به اشتراک گذاشته) و در آن‌ها می‌توانیم تصویر لوگوی Black Ops – Cold War را ببینیم. همچنین تاریخ انتشار ذکر شده در این تصاویر تبلیغاتی هم نکته قابل توجه‌ای است.

در این تصاویر گفته شده که آیتم Doritos Double XP روز 5 اکتبر (14 مهر) برای کسانی که آن را دارند فعال می‌شود که ممکن است تاریخ انتشار خود بازی جدید هم برای همان روز در نظر گرفته شده باشد. اکثر بازی‌های Call of Duty هم معمولا در همین موقع از سال منتشر می‌شوند، البته عرضه بعضی از آن‌ها هم تا آبان یا آذر طول کشیده بود.

این اطلاعات را مثل سایر جزئیات لو رفته به عنوان شایعه در نظر بگیرید، اما به هر حال خود بازی در بدترین حالت تا اواخر پاییز باید منتشر شود و به همین خاطر حدس می‌زنیم به‌زودی Activison آن را معرفی می‌کند. شاید در قسمت جدید State of Play این اتفاق بیوفتد. طبق شایعات، قسمت جدید State of Play در مرداد یا شهریور برگزار می‌شود.