Menu

تماشا کنید: تاریخ انتشار دموی بازی Anthem مشخص شد + تریلر داستانی جدید

BioWare پیش از شروع پنل PAX West زمان عرضه دموی مورد انتظار Anthem را مشخص کرد. به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، دموی عنوان Anthem در روز 1 فوریه 2019 (12 بهمن 1397)، 3 هفته قبل از عرضه نسخه نهایی در دسترس قرار می‌گیرد.

BioWare اطمینان حاصل کرده که این یک دموی کامل برای Anthem خواهد بود، نه صرفا یک آزمایش بتا یا آلفا. نسخه‌های آلفا و بتای بازی پیش از عرضه دمو برای مدتی محدود در دسترس قرار خواهند گرفت. این دمو برای هر سه پلتفرم PC ،PS4 و Xbox One عرضه می‌شود و برای دسترسی به آن، باید Anthem را پیش‌خرید کنید یا از مشترکین سرویس‌ Origin Access Premier و EA Access باشید.

همچنین BioWare با شروع پنل خود در PAX West، یک تریلر داستانی جدید به نام "Our World, My Story" از بازی Anthem نمایش داد که نشان می‌دهد چگونه این عنوان می‌خواهد به ترکیب تمرکز برروی یک روایت داستانی و همزمان با آن ارائه توانایی کاوش و کامل کردن ماموریت‌ها با دیگران به بازیکنان بپردازد. علاوه بر این، در این تریلر سکانس‌های اکشن گوناگون و همچنین تعداد زیادی از مناطق و موجوداتی که می‌توانید با آن‌ها مبارزه کنید نمایش داده می‌شود.

در ادامه می‌توانید این تریلر داستانی را مشاهده کنید:

تریلر داستانی بازی Anthem:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه

BioWare همچنین یک تریلر دیگر در PAX East از بازی Anthem به نمایش گذاشت. در این تریلر، سیستم دیالوگ بازی نشان داده می‌شود. ما همچنین می‌توانیم نگاهی به ویژگی "Cortex" بیندازیم که اساسا همان فرهنگ در Anthem است که جزئیاتی از داستان و روایات قدیمی محیط بازی ارائه می‌دهد.

در طول پنل گفته شد نقش‌آفرینی در مکالمه‌هایی با شخصیت‌های بازی که می‌توانید عمیقا سرگرم آن‌ها شوید، اختیاری هستند و در صورت عدم علاقه به چنین جنبه‌ای، قادر به رد نمودن آن‌ها هستید. در ادامه می‌توانید این تریلر را هم مشاهده کنید:

تریلر سیستم دیالوگ‌ها و ویژگی Cortex:

دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه

بازی Anthem در تاریخ 22 فوریه سال 2019 (3 اسفند 1397) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.