Menu

تماشا کنید: بازی Forza Motorsport 8 یک طرح کلی جدید را دنبال می‌کند

به گزارش پردیس‌گیم، در جریان مراسم مایکروسافت ما شاهد تیزر مختصری از بازی Forza Motorsport 8 بودیم که هیچ اطلاعاتی از بازی به ما نداد، جز این‌که پس از مراسم گفته شد که تصاویر و نماها تماماً به اصطلاح in-engine بوده‌اند.

در ویدئویی که به تازگی در کانال یوتیوب فورزا قرار گرفته، ما شاهد صحبت‌های آقای Chris Esaki درباره اهداف کلی پروژه بودیم. ایشان تأیید کردند که ویدئو به نمایش درآمده در مراسم نمایان‌گر این است که بازی هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و برای همین است که حتی بازه‌ی تقریبی برای عرضه بازی اعلام نشد.

ایشان همچنين در مورد موتور بازی‌سازی Forzatech که مختص عناوین Forza Motorsport و Forza Horizon می‌باشد نیز توضیحاتی داد و به چگونگی اضافه شدن قابلیت جذاب رهگیری پرتو (Ray Tracing) اشاره کرد. همانطور که دیدید، به وضوح می‌شد تلألو نور بر روی سطوح و بازتاب آن از اجسام را در نمایش بازی دید.

همچنین بر روی بلاگ رسمی، اعلام کردند که بازی بر روی Xbox Series X یک تجربه‌ی کاملاً جدید خواهد بود و از تمام قابلیت‌های سخت‌افزار جدید بهره خواهد برد. بازیکنان می‌توانند انتظار دیدن رهگیری پرتو، نرخ 60 فریم در ثانیه و وضوح تصویر 4K را داشته باشند.

forza motorsport 8

کریس (Chris Esaki) درباره برقراری ارتباط بیشتر بازیکنان و تشکیل انجمن‌ها و گروه‌ها در بازی صحبت کرد، و اینطور که به نظر می‌رسد ظاهراً تمرکز ویژه‌ای بر بخش آنلاین بازی گذاشته‌اند. همچنين تأکید شد که گیم‌پلی بازی نیز قرار است به گونه‌ای باشد که بازیکنان تعامل و ارتباط بیشتری با یکدیگر داشته باشند. اطلاعات بیشتری در اختيار نیست و باید منتظر اخبار جدید از Turn 10 (سازنده مجموعه موفق فورزا) باشیم.

بازی Forza Motorsport 8 قرار است برای ویندوز و XBOX SERIES X عرضه شود. هیچ تاریخ عرضه‌ای برای بازی تعریف نشده است. سازندگان نیز اعلام کرده‌اند که بازی هنوز در مراحل اولیه قرار دارد، بنابراین باید فعلاً منتظر بمانیم.

پیام سازندگان را در پائین مشاهده بفرمایید:

دانلود با کیفیتSD دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران این مجموعه بازی پرطرفدار هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.