Menu

تماشا کنید: با انتشار تریلری از عنوان Earthlock 2 رونمایی شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gematsu، استودیوی Snowcastle Games با انتشار تریلری از عنوان اکشن نقش‌آفرینی جدید خود با نام Earthlock 2 رونمایی کرد.

در گفتگو با IGN، بندیک استانگ، مدیر عامل و بنیانگذار استودیو Snowcastle Games بیان می‌کند که نسخه‌ی دوم بازی بر خلاف نسخه‌ی اول- که برروی موتور بازی‌سازی Unity توسعه‌یافته بود- از موتور Unreal Engine برای توسعه‌ی خود استفاده می‌کند. همچنین وی نسخه‌ی دوم بازی را در مقایسه با نسخه‌ی اول "پروژه‌ای بسیار جاه طلب" خواند و توصیف کرد که هدف آن‌ها بهترین استفاده‌ی ممکن از سخت‌افزار نسل بعدی کنسول‌هاست.

استانگ گفت: "Earthlock 2 در همان جهان نسخه‌ی اول اتفاق می‌افتد، اما در مقایسه با نسخه‌ی اول Earthlock که یک نقش‌آفرینی نوبتی بود، یک تجربه کاملاً متفاوت خواهد بود. بازی Earthlock 2 مبارزات واقع‌گرایانه خواهد داشت، و اگر بخواهم کمی درباره‌ی آن توضیح دهم، چه طرفداران بازی و چه کسانی که این بازی را برای اولین بار تجربه‌ می‌کنند از تجربه‌ی یک عنوان پویا و منحصر به فرد لذت خواهند برد. جهان بازی به شکلی توسعه یافته است که تمام انتخاب‌ها و تصمیمات شما معنی خاصی دارند و تاثیر خود را بر جهان بازی خواهند گذاشت."

در اینجا جزئیاتی از بازی از طریق صفحه‌ی Steam آن آورده شده است:

"سری‌بازی Earthlock روی سیاره Umbra جریان دارد، سیاره‌ای که چرخش بر محور خود در منظومه را متوقف کرده است، بدین معنی که نیمی از جهان کاملاً در تاریکی قرار دارد در حالی که نیمی دیگر دائما در معرض نور خورشید داغ و داغ‌تر می‌شود. بین این دو جهان تاریک و روشن، منطقه‌ای مرزی وجود دارد که نسبت به دو منطقه‌ی دیگر این سیاره بهترین شرایط برای سکونت در آن حاکم است. داستان بازی بر محوریت گروهی از دوستان نزدیک است که برای یافتن و نجات اعضای گم‌شده‌ی خانواده‌ی خود باید در این دو منطقه به جستجو بپردازند.

عنوان Earthlock 2 یک اکشن نقش‌آفرینی جهان‌باز با سیستم‌های پیچیده متصل به هم است که سعی می‌کند آزادی گسترده‌ای را به بازیکنان ارائه دهد تا تجربه‌ی خود را بر مبنای سبک بازی خود تغییر دهند."

بازی Earthlock 2 در سال 2022 و برای پلتفرم‌های PlayStation 5، Xbox Series X ، PlayStation 4 ، Xbox One و رایانه‌های شخصی (از طریق فروشگاه Steam) منتشر خواهد شد.

در ادامه شما را به تماشای تریلر این عنوان دعوت می‌کنیم:

دانلود با کیفیت SD- دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه