Menu

عنوان FIFA 21 در حال اضافه کردن تغییرات جذابی در حالت Career Mode است

به گزارش پردیس‌گیم، حالت بخش داستانی فیفا در چند سال اخیر با انتقادهای فراوان رو به رو شده است. علیرغم اینکه تمام این انتقادات و سخنان، EA Sports در طی چندین سال اخیر به طور قابل توجه‌ای نتوانسته است پیشرفت چشمگیری در این زمینه داشته باشد. با این حال به نظر می‌رسد که آنها در نهایت تغییراتی بسیار مورد نیاز در حالت حرفه‌ای بخش داستانی را در FIFA 21 ایجاد کرده‌اند.

در به روزرسانی در مورد ویژگی‌های اصلی جدید و پیشرفت‌هایی که FIFA 21 خواهد داشت‌، جزئیات مختصری از مهمترین تغییراتی که در بخش داستانی ایجاد و ارائه شده است که مطمئناً جالب و هیجان‌انگیز به نظر می‌رسند.

Interactive Match Sim به شما این امکان می‌دهد هر لحظه از بازی‌هایی که در حال شبیه سازی هستند خارج شوید، اما باز در این حالت هم شما قادر خواهید بود کنترل لحظه‌های کلیدی مانند پنالتی‌ها و تنظیم ضربات ایستگاهی را نیز داشته باشید ، و با این امکان برای نظارت بر داده‌های بازی و بر این اساس تغییراتی ایجاد کنید. در همین حال، یک سیستم رشد تجدید یافته به شما امکان می‌دهد بازیکنان خود را همانطور که می‌بینید ، مجدداً آموزش دهید ، بنابراین ، برای مثال ، می‌توانید با انتخاب تمرین پتانسیل حمله و بازگشت به عقب به یک وینگر، حالتی شبیه به بازی گرت بیل را تمرین کنید.

ویژگی جدیدی به نام "Match Sharpness" نیز اضافه شده است، که به شما می‌گوید چقدر احتمال دارد که یک بازیکن در لحظات اصلی مسابقه عملکرد خوبی داشته باشد. در همین حال، شما همچنین می‌توانید جلسات آموزشی گروهی را برای تمرکز روی قسمت‌های خاص تنظیم کنید، که همچنین باعث بهبود کیفیت مسابقات خواهد شد.

بخش آموزش شاهد تغییراتی است، از جمله تغییراتی که در سیستم ایجاد می‌شود و این امکان را برای شما فراهم می‌کند که تیم شما چه زمانی تمرین کند و چه موقع به آنها استراحت داده شود ، این چیزی است که بر تناسب اندام ، کیفیت و روحیه بازیکنان تأثیر می‌گذارد. هوش مصنوعی حریفان نیز در حال بهبود است ، و سیستم جدید، تصمیم گیری هوش مصنوعی را بهبود بیشتری در زمینه علامت گذاری، مقابله ، عبور و دریبل ایجاد می‌کند تا شما را در طول هر مسابقه با چالش‌های بیشتری مواجه کند و حالت شما را از بازی به بازی تازه نگه دارد.

روش‌های جدیدی برای فعالیت در بازار نقل و انتقالات نیز اضافه شده است، مانند پیشنهادات وام برای خرید. سرانجام ، بخش داستانی اکنون گزینه‌های تنظیم اولیه دیگری نیز خواهد داشت که بر امضای انتقال و مذاکرات تأثیر می‌گذارد. به عنوان مثال ، می‌توانید به لطف تمکن مالی، از بودجه نقل و انتقالات تقویت شده بهره‌مند شوید.

این اتفاقات مطمئناً مانند تغییرات جالب به نظر می‌رسند، حتی اگر برخی از آنها (به ویژه موارد مربوط به آموزش) پیشرفت‌هایی را در مواردی که از قبل از لحاظ فنی در حالت حرفه‌ای هستند به نظر می‌رسند. همچنین لازم به ذکر است که ساده‌تر کردن ویژگی‌های جدید مانند معاملات بزرگتر از آنچه که واقعاً هستند، آسان‌تر است فیفا تقریباً این کار را هر ساله انجام می‌دهد. آزمایش واقعی این است که این تغییرات واقعاً چیزی را تغییر می‌دهند، باید تا زمان تجربه بازی جدید منتظر بمانیم.

عنوان فیفا 21 در تاریخ پنجشنبه، ۸ آبان برای PS4 ، Xbox One ، PC و Nintendo Switch به بازار عرضه می‌شود و در اواخر سال نیز برای PS5 و Xbox Series X عرضه خواهد شد.