Menu

شایعه: بخش چندنفره بازی Halo Infinite رایگان خواهد بود

مایکروسافت بالاخره در نمایش بازی‌های Xbox چند دقیقه از گیم‌پلی بخش داستانی Halo Infinite را نشان داد. اما حقیقت این است که تعداد زیادی از مردم Halo را بخاطر بخش چندنفره آن بازی می‌کنند و با این وجود که فقط چند ماه تا انتشار آن فاصله داریم، هنوز هیچ‌ چیزی از حالت آنلاین ندیده‌ایم. این موضوع باعث شد که برخی فکر کنند یک جای کار می‌لنگد.

کار به جایی رسید که شایعه‌ نبودِ بخش چندنفره در زمان عرضه Halo Infinite در فضای مجازی پخش شد؛ البته خوشبختانه این شایعات توسط مدیر روابط عمومی استودیوی 343 تکذیب شدند. قطعا اگر مایکروسافت یک نسخه اصلی از Halo را بدون بخش چندنفره منتشر می‌کرد، طرفداران از آن به‌شدت ناراحت می‌شدند، پس خوب است که بدانیم آن شایعات حقیقت نداشتند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، هنوز به‌نظر می‌رسد بخش چندنفره Halo Infinite یک مورد خاص دارد که توجه خبرنگاران و منابع داخلی را به خود جلب کرده و کارکنان Windows Central هم این را می‌دانند. ظاهرا Windows Central گزارش داده از منابعی به آن‌ها خبر رسیده که بخش چندنفره Halo: Infinite مثل بخش Warzone در Call of Duty: Modern Warfare به‌صورت رایگان و جداگانه منتشر می‌شود.

این اطلاعات جدید را شایعه در نظر بگیرید، اما این مورد سکوت سازندگان درباره بخش چندنفره را توجیح می‌کند و فیل اسپنسر هم اخیرا گفته بود که می‌خواهد Infinite بیشتر یک تجربه ادامه‌دار و خدمات‌محور باشد.

بازی Halo: Infinite در اواخر سال میلادی جاری همزمان با کنسول Xbox Series X برای خود این دستگاه و همچنین کامپیوتر و Xbox One منتشر می‌شود.