Menu

تماشا کنید: رونمایی از بازی Fate/Extra Record

به گزارش پردیس‌گیم، به مناسبت 10 سالگی Fate/Extra، استودیو Type-Moon Studio BB از بازی Fate/Extra Record رونمایی کرد.بازی مذکور یک بازسازی کامل از نسخه اصلی بازی می‌باشد که قبلاً برای PSP عرضه شده بود و هم‌اکنون با موتور بازی‌سازی آنریل در حال ساخت است.

هیچ‌گونه پلتفرمی به عنوان مقصد بازی اعلام نشده است، جز این‌که "برای کنسول‌های نسل حاضر" در دست ساخت است. شایان ذکر است که این رونمایی به صورت جهانی صورت گرفته است.

هدایت Type-Moon Studio BB بر عهده‌ی جناب کازویا نینو (Kazuya Niino) می‌باشد و خودشان نیز وظيفه کارگردانی و برنامه‌ریزی Fate/Extra Record را برعهده دارند. ایشان پیش از این از در دست ساخت بودن سه بازی متفاوت در استودیو خبر داده بودند، حال یکی از آن سه بازی مشخص شده است. در ضمن جناب کازویا قبلاً اشاراتی به عرضه بازی بر روی PS4, PC و Nintendo Switch کرده بودند. که احتمالاً این بازسازی نیز برای همین پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد.

fate/extra

بازی Fate/Extra Record همانند نسخه اصلی بر روی PSP، یک بازی JRPG (نقش‌آفرینی ژاپنی) با مبارزات نوبتی و عناصر جستجو در سیاه‌چاله‌ها می‌باشد. بازی همان شخصیت‌های اصلی و نام آشنای مجموعه را به تصویر خواهد کشید.

همچنین Type-Moon Studio BB یک نظرسنجی توئیتری به راه انداخته که از طرفداران چند سؤال می‌پرسد:

۱.بازی اصلی را تجربه کرده‌اید؟

۲.انیمه مجموعه را تماشا کرده‌اید؟

۳.با شخصیت‌ها آشنا هستید؟

۴.هیچ اطلاعاتی از Fate/Extra ندارم.

تریلر رونمایی را در پائین تماشا بفرمائید:

دانلود با کیفیتSD دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.