Menu

هیدئو کوجیما با یکی از طراحان هنری بازی P.T برای پروژه جدید خود وارد گفت‌وگو شد

هیدئو کوجیما چند وقت پیش گفته بود که دوست دارد بازی بعدی او در ژانر ترسناک باشد و این موضوع بر هیچ‌کس پنهان نیست. ساخت یک بازی ترسناک توسط کوجیما بسیار هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسد، چراکه وی استعداد خود در ساخت بازی‌ با این سبک را در دموی P.T نشان داده بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamesRadar، جونجی ایتو، طراح معروف مانگاهای ترسناک، طی مصاحبه‌ای در Comic-Con 2020 گفت که با هیدئو کوجیما برای ساخت بازی ترسناک احتمالی او وارد گفت‌وگو شده است:

"من کوجیما را می‌شناسم و صحبت‌هایی کردیم که او شاید روی یک بازی ترسناک کار بکند و از من برای کار روی آن دعوت کرده، اما هنوز اطلاعاتی درباره آن نداریم."

متاسفانه جزئیات بیشتری به اشتراک گذاشته نشد، اما شایعات و گمانه‌زنی‌های فراوانی درباره ساخت بازی جدید Silent Hill طی چند وقت اخیر پخش شده‌اند. ایتو یکی از طراحان هنری P.T بود، اما آن پروژه لغو شد.

از ماه مارس بود که شایعاتی درباره احیای Silent Hills به گوش می‌خورد و گزارشاتی می‌آمدند که ظاهرا سونی برای همکاری و آشتی دوباره کوجیما و Konami میانجی‌گری کرده تا آن‌ها دوباره Silent Hills را بسازند. چند هفته بعدتر، شوهیرو مائورو، یکی دیگر از طراحان مانگا در صفحه اجتماعی خود اشاره کرد که روی چیزی مربوط به Silent Hills کار می‌کند.

متاسفانه Konami کمی بعدتر شایعات را تکذیب کرد، اما گفت سری Silent Hill را رها نمی‌کند.