Menu

تماشا کنید: The Medium با کیفیت 4k و نرخ 30 فریم بر ثانیه روی Xbox Series X اجرا می‌شود

The Medium یکی از اولین بازی‌های کاملا نسل بعدی است که دیدیم و از بزرگ‌ترین محصولات استودیوی Bloober است و بسیار خاص به‌نظر می‌رسد. این بازی در اواخر سال میلادی جاری برای کامپیوتر و Xbox Series X منتشر می‌شود و دارای یک حالت واقعیت دوگانه (Dual-Reality) در گیم‌پلی است. این حالت را فقط در تصاویر دیده بودیم، اما حالا می‌توانیم ببینیم که اجرای آن در خود بازی چگونه است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، امروز تریلری جدید از بازی منتشر شده که گیم‌پلی واقعیت دوگانه را نشان می‌دهد. توضیح دقیق آن بدون دیدن ویدیو سخت است. بازی اساسا در دو دنیای واقعی و معنوی اتفاق می‌افتد که در هردوی آن‌ها همزمان حضور دارید. این دو واقعیت به همدیگر کمک می‌کنند و کاری که در یکی از آن‌ها انجام می‌دهید، روی دیگری تاثیر می‌گذارد. شما در این بازی برای حل معماها و مبارزه با ارواح می‌توانید به‌طور کامل از جسم فیزیکی خود خارج شوید.

سازندگان همچنین تایید کردند که The Medium به دلیل ارائه "تجربه سینمایی" و تصویرسازی همزمان دو دنیا بدون صفحه بارگزاری، با کیفیت 4k و نرخ 30 فریم بر ثانیه روی Xbox Series X اجرا می‌شود.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه