Menu

تماشا کنید: تاریخ عرضه بازی Yakuza: Like a Dragon و صحبت از نسخه PS5

به گزارش پردیس‌گیم، بالأخره ما شاهد یک تاریخ عرضه برای بازی مورد انتظار Yakuza: Like a Dragon هستیم. این بازی هیجان‌انگیز قرار است برای PS4, Xbox One و PC عرضه شود. البته نسخه نسل بعدی برای PS5 و XBOX SERIES X نیز تأیید شده است و قرار است کسانی که پیش از این(کنسول‌های نسل قبل) بازی را خریداری کرده‌اند، یک به‌روزرسانی رايگان بر روی کنسول‌های نسل بعدشان دریافت کنند و این به روزرسانی رایگان است.

خبر خوشحال‌کننده دیگر این است که قیمت بازی مشخص شده است و برخلافِ بازی‌های نسل بعدی که 69.99 دلار قیمت خورده‌اند، این بازی همان قیمت منصفانه 59.99 دلار را یدک می‌کشد. شایان ذکر است که این موج افزایش قیمت را 2K با بازی NBA 2021 به راه انداخت. حال این‌طور به نظر می‌رسد که Sega ثابت کرده است که همه‌ی بازی‌های نسل بعدی قرار نیست به همان قیمت 2K عرضه شوند، البته شاید هم این قیمت فقط مختص Yakuza باشد، هنوز کاملاً مشخص نیست.

یک تریلر جدید هم از بازی عرضه شده است که نماینگر کیفیت بالای بازی و صحنه‌هایی از داستان و گیم‌پلی بازی می‌باشد. در این ویدئو می‌توان فهمید که چرا این مجموعه بازی این‌قدر پرطرفدار است و هواداران پروپاقرصی دارد که برای عرضه آن لحظه شماری می‌کنند.

تریلر جذاب را در پائین تماشا بفرمائید:

دانلود با کیفیتSD دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

بازی Yakuza: Like a Dragon طبق اطلاعات فاش شده از فروشگاه ایکس‌باکس (که به تازگی تاریخ عرضه بازی‌های زیادی را فاش کرده که تماماً درست بوده است) قرار است در تاریخ جمعه 23 آبان برای پلتفرم‌های PS4, Xbox One و PC عرضه شود. شایان ذکر است که پیش از این نیز اطلاعات رسمی از عرضه در همین بازه زمانی خبر داده بودند. نسخه نسل بعد نیز در آینده عرضه خواهد شد.

yakuza like a dragon

همانطور که می‌دانید این تاریخ عرضه مرتبط به نسخه غربی بازی می‌باشد و بازی مذکور همانند روال سابق مجموعه یاکوزا، پیش از در ژاپن برای PS4 عرضه شده است.

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران این مجموعه شگفت انگیز هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.