Menu

تماشا کنید: تاریخ عرضه بازی جذاب Star Renegades مشخص شد به علاوه اطلاعات تکمیلی

به گزارش پردیس‌گیم، بازی Star Renegades یک بازی استراتژی-نقش‌آفرینی‌ با عناصر Rogue-like می‌باشد که ابتدا در اوایل سال 2018 معرفی شد و قرار بود در 2020 عرضه شود.

ساخت این بازی برعهده‌ی Massive Damage Games می‌باشد که پیش از این Halcyon 6: Starbase Commander را در کارنامه داشته‌اند.
اونطوری که از نمایش‌های بازی مشخص است، با یک بازی استراتژیک آینده‌نگرانه طرف هستیم که دارای گرافیک پیکسلی خاص می‌باشد و دشمنان بازی را ربات‌های غول‌پیکر تشکیل می‌دهند. بازی همچنين دارای عناصر نقش‌آفرینی و کلی شخصیت با قابلیت ارتقاء می‌باشد. طبق گفته‌ی سازندگان بازی عناصر roguelike را به گونه‌ای پیاده‌سازی کرده است که شما شاهد حریفان (کامپیوتری) با هوش مصنوعی تطبیق پذیر هستید که به مرور تکامل پیدا می‌کنند. شما باید با آن‌ها تعامل کنید، پایه‌ی دوستی بریزید و امپراطوری‌های کهکشانی را فتح کنید. همچنین اشاره شده که بازی دارای نوع خاصی از گیم‌پلی نوبتی(Turn Based) می‌باشد و دارای بخش کمپین و تک‌نفره نیز هست، تا همه‌ی سلایق را پوشش دهد و چالش‌های گوناگونی را برای بازیکنان فراهم آورد.
بازی Star Renegades در تاریخ سه‌شنبه 18 شهریور از طریق استیم و با قیمت 24.99 دلار برای PC عرضه می‌شود. بازی همچنین برای Nintendo Switch, PS4 و Xbox One نیز تأیید شده است قرار است در ادامه همین سال عرضه شود.
شما می‌توانید تریلر بازی را در پائین مشاهده بفرمایید:

دانلود با کیفیتSD دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.