Menu

تماشا کنید: FIFA 21 معرفی شد

به گزارش پردیس‌گیم، Electronic Arts از نسخه‌ی جدیدِ بزرگ‌ترین فرنچایز خود یعنی FIFA 21 با انتشار تریلری رونمایی کرد. این تریلر گرچه بیشتر به ستارگان واقعی فوتبال می‌پردازد، اما چند لحظه از گیم‌پلیِ بازی را نیز به نمایش می‌گذارد و می‌توانیم ببینیم که تغییراتی در نسخه ی جدید FIFA 21 اعمال شده که آن را (شاید) متفاوت‌تر از قبل سازد.

طبق اطلاعاتی که از وبسایت رسمیِ بازی به دست آمده، گیم‌پلی FIFA 21 کاملا تغییر خواهد کرد و "حرکات" پویا، "حملات نوآورانه" و برخی موارد دیگر، جمع شده‌اند تا این بار EA در سری بازی‌های FIFA انقلاب ایجاد کرده و تحولات شگرفی در آن به وجود آورد.

یکی دیگر از تغییرات بازی را می‌توان سیستم دریبل زدن دانست، با این مکانیزم امکان دریبل زدن مدافعان بیشتر از قبل شده و در موقعیت‌های تک به تک نیز شانس گل زنی بیشتر خواهد بود. از دیگر موارد جدید FIFA 21 می‌شود به Positioning Personality اشاره کرد که فعلا اطلاعات زیادی در این خصوص وجود ندارد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که EA چه چیزی برای طرفداران آماده کرده است.

سازندگان قولِ تغییرات و پیشرفت‌های زیادی داده‌اند، اما این حرفی است که همه ساله از آنان می‌شنویم و در نهایت نیز با هیچ چیز قابل توجهی روبرو نمی‌شویم. همانطور که پیش‌تر نیز دیدید ستاره‌ی اصلی FIFA 21 کسی جز کیلین امباپه نیست و تصویر کاور بازی نیز به این ستاره تعلق دارد.

FIFA 21 در تایخ 9 اکتبر مصادف با 18 مهرماه برای پلی استیشن 4، اکس باکس وان، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همزمان با عرضه‌ی کنسول‌های نسل نهم، نسخه‌ی آپگرید شده‌ی بازی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید تریلر معرفی FIFA 21 را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه