Menu

شایعه: از نسخه جدید God of War و یکی دیگر از بازی‌های محبوب PlayStation به‌زودی رونمایی می‌شود

از یک بازی جدید برای زمان عرضه کنسول PlayStation 5 به‌زودی رونمایی می‌شود و قرار است بازگشت یکی از فرانچایزهای محبوب و بزرگ PlayStation باشد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، یک فعال یوتیوب به‌نام Moore's Law is Dead گزارش داد منبعی که تمام اطلاعات و جزئیات نمایش بازی‌های Xbox را قبل از برگزاری آن مراسم به‌درستی برای او تایید کرده بود، اکنون گفته سونی قسمت بعدی State of Play را در ماه اوت (مرداد-شهریور) برگزار می‌کند و در آن از یک بازی جدید برای زمان عرضه PlayStation 5 رونمایی می‌شود. این بازی جدید بازگشتی برای یکی از فرانچایزهای محبوب و بزرگ PlayStation است و ظاهرا خود مارک سرنی شخصا روی آن کار می‌کند.

علاوه بر این، منبع ذکر شده توسط Moore's Law is Dead می‌گوید بازی جدید God of War هم در این قسمت از State of Play معرفی می‌شود و در اواخر سال 2021 هم عرضه خواهد شد. نسخه جدید God of War دنباله مستقیم بازی قبلی است.

فعلا تمام این اطلاعات را شایعه در نظر بگیرید تا منتظر اعلامیه رسمی خود سونی درباره قسمت بعدی State of Play باشیم. البته آن‌ها احتمالا فقط تاریخ برگزاری قسمت بعدی را به‌طور رسمی اعلام می‌کنند و برای اطمینان از سایر اطلاعات باید منتظر روز برگزاری خود برنامه باشیم.

البته در برنامه قبلی State of Play هم حضور Santa Monica، سازنده God of War، تایید شده بود، اما متاسفانه چیزی ندیدیم. بعدتر خبر آمد که سونی از قصد تصمیم گرفت که یک‌سری از محتویات را از آن برنامه حذف کند و برای مدتی بعد نگه دارد. احتمال می‌دادیم که سونی منتظر بود تا مایکروسافت نمایش Xbox را برگزار کند و پاسخی برای آن داشته باشد.