Menu

رکوردشکنی Ghost of Tsushima پایانی ندارد

به گزارش پردیس‌گیم، بازی به شدت تحسين‌شده Ghost of Tsushima رکوردهای فروش در بازار ژاپن را در هم کوبید. این اتفاق فقط مختص به ژاپن نیست، چند روز پیش صدرنشينی بازی در فهرست بریتانیا را نیز اعلام کردیم، هر چند متأسفانه آمار دقیق فروش در آن بازار اعلام نشد!

بر طبق آمار واصله از منابع موثق، فروش هفته‌ی اول Ghost of Tsushima در ژاپن، عدد خیره‌کننده‌ی 221.915 را نشان می‌دهد. به این ترتیب به راحتی رکوردهای پیشین عناوین سونی را در هم کوبید. رکورد قبلی متعلق به آخرین اثر استاد کوجیما یعنی Death Stranding بود که 185.909 نسخه فروخته بود. اگر بخواهیم این بازی را کنار بگذاریم و فقط انحصاری‌ها را حساب کنیم. رکورد فروش دیگر بازی‌ها به شرح زیر است:

بازی Gran Turismo Sport با 139.357 نسخه

بازی MARVEL's Spider-Man با 132.520 نسخه

بازی Days Gone با 114.319 نسخه

با این‌که سونی آمار دقیق فروش بازی را اعلام نکرده است اما گزارش‌ها حاکی از آن است که Ghost of Tsushima در بازار بریتانیا نیز با اختلاف بسیار بالایی به نسبت دیگر بازی‌ها در حال فروش است. همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، سونی اصلاً تصور همچین استقبال با شکوهی را برای بازی نداشت و حتی در همان هفته اول اعلام کرد که بازی فراتر از انتظاراتمان ظاهر شده است. بد نیست باز هم اشاره کنیم که بازی Ghost of Tsushima از جمله معدود عناوينی است که افتخار کسب نمره کامل را از رسانه معتبر فامیتسو به دست آورده است. فقط 3 بازی غربی مفتخر به کسب این امتیاز شده‌اند که ساخته‌ی اخیر ساکرپانچ نیز یکی از آن‌هاست.

ghost of tsushima

امیدواریم سونی هر چه زودتر فکری به حال اتمام موجودی بازی بکند. تا آن موقع به احترام این شاهکار هنر-صنعت بازی‌های ویدئویی، کلاه از سر بر می‌داریم.

بازی Ghost of Tsushima جدیدترین ساخته ساکرپانچ هم‌اکنون و به صورت انحصاری برای PS4 در دسترس است.

خب دوستان نظرتان چیست؟ این حجم از استقبال برای شما نیز غیرمنتظره بود؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.