Menu

بازی جدید Fable احتمالا آنلاین‌محور است و Fable 4 نیست [تکذیب شد]

به‌روزرسانی: دو منبع داخلی دیگر Xbox می‌گویند که این شایعه حقیقت ندارد و بازی جدید Fable یک عنوان در سبک نقش‌آفرینی اکشن و جهان‌باز داستانی است. Klobrille که خبر معرفی Fable را قبل از برگزاری مراسم داده بود، می‌گوید:

"بازی Fable در سبک نقش‌آفریکی اکشن و جهان‌باز است. مردم واقعا باید دست از سر این قضیه بی‌معنی MMO بردارند. شاید عناصر آنلاین تعاملی مثل FH4 داشته باشد، اما MMO نیست."

نویسنده بخش فنی سایت Windows Central یعنی Jez هم گفت:

"می‌توانم تایید کنم که شایعات آنلاین‌محور بودن و سبک MMO برای Fable درست نیستند."

خبر اصلی: هرچند که طرفداران Fable فکر می‌کنند با یک بازی جدید در سبک نقش‌آفرینی و جهان‌باز طرف هستند، اما شایعات چیز دیگری می‌گویند و احتمالا بازی تاکید زیادی بر بخش چندنفره و حالت آنلاین دارد و در واقع یک MMO است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، یک روزنامه‌نگار فرانسوی در توئیتر قبل از شروع نمایش بازی‌های Xbox، لیستی از عناوینی که قرار بود نشان داده شود را به اشتراک گذاشت و لیست او کاملا درست از آب در آمد و هر آنچه که پیش‌بینی کرد حقیقت داشت. نکته جالب توجه توئیت این شخص آنجاست که نام بازی جدید Fable را به‌صورت "Fable MMO" نوشته است. ظاهرا او این اطلاعات را از چند منبع مختلف گرفته بود، اما از بابت آن‌ها اطمینان نداشت تا اینکه با پخش خود مراسم متوجه شد که اطلاعات درست بودند.

در تصویر بالا و توئیت این شخص می‌بینید که Fable MMO نوشته شده است. شاید این یک اشتباه یا اطلاعات غلط باشد، اما بعد از مراسم، این روزنامه‌نگار باری دیگر گفت که بازی جدید Fable آنلاین‌محور است و Fable 4 نیست:

"عنوانی در دنیای Fable، اما با تاکید و تمرکز شدید روی حالت آنلاین (شرمنده، Fable 4 نیست)."

در دنیایی که بازی‌های خدمات‌محور به یک اصل تبدیل شده‌اند و عناوینی مثل Final Fantasy 14 و World of Warcraft می‌درخشند، تبدیل کردن آی‌پی نمادینی مثل Fable به یک بازی ابدی و آنلاین تصمیم تجاری هوشمندانه‌ای است.

بازی جدید Fable توسط استودیوی Playground Games ساخته می‌شود، اما تاریخ انتشار آن مشخص نیست.