Menu

The Last of Us: Part II از تمام بازی‌های انحصاری تاریخ PS4 فروش دیجیتالی بیشتری در ماه عرضه داشته است

سونی چند وقت پیش اعلام کرده بود که The Last of Us: Part II در 3 روز اول عرضه بیش از 4 میلیون نسخه فروش داشته و پرفروش‌ترین بازی انحصاری تاریخ PS4 در ماه اول عرضه است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، حالا به‌نظر می‌رسد در عرصه فروش دیجیتالی هم استودیوی ناتی داگ با جدیدترین بازی خود به رکورد جدیدی رسیده است.

SuperData گزارش داد که The Last of Us: Part II در ماه ژوئن 2.8 میلیون نسخه فروش دیجیتالی داشت که از فروش دیجیتالی تمام بازی‌های انحصاری تاریخ PS4 در ماه اول عرضه بیشتر است. این بازی توانست رکورد بازی‌هایی مثل Marvel's Spider-Man و Final Fantasy 7 Remake را هم بشکند که هردوی آن‌ها در ماه اول عرضه 2.2 میلیون نسخه فروش دیجیتالی داشتند.

درباره Valorant هم صحبت شد که ماه پیش به‌طور کامل در دسترس قرار گرفت. نسخه کامپیوتری این بازی تعداد بازیکنان و درآمد بیشتری در مقایسه با ماه اول عرضه Apex Legends داشت. اما درباره درآمد بیشتر یا کمتر نسخه‌های کنسولی جزئیاتی داده نشد. Valorant همچنین از Counter-Strike: Global Offensive هم درآمد بیشتری به‌دست آورد.

به‌طور کلی درآمد به‌دست آمده از فروش تمام بازی‌های دیجیتالی در ماه ژوئن 10.46 میلیارد دلار بود که رتبه دوم درآمدزاترین ماه تاریخ را دارد. رتبه اول به ماه آپریل امسال با درآمد 10.54 میلیارد دلار اختصاص دارد. آمار ژوئن 3 برابر بیشتر از ماه مه بود و نسبت به سال گذشته هم 9 درصد افزایش داشت. با وجود افت درآمد کنسول‌ها و کامپیوتر، بازی‌های موبایلی بیشترین درآمد ممکن را داشتند.