Menu

چگونه قسمت 32 سریال دل و قسمت ششم آقازاده را دانلود کنیم

فیلم کمدی جدید اژدر قسمت ششم سریال آقازاده قسمت 32 دل قسمت نهم فصل دوم هم گناه و قسمت پنجم موچین در این هفته به شبکه نمایش خانگی می آیند.

شما می توانید با مراجعه به وبسایت کول دانلود همه این آثار را با کیفیت بلوری دانلود و تماشا نمایید. لازم به ذکر است که همگی فایل ها با ترافیک و حجم دانلودی نیم بها برای شما کاربران عزیز محاسبه خواهد شد. کول دانلود از به روزترین و پیشگام ترین سایت ها در زمینه دانلود فیلم سریال های ایرانی می باشد. افزون بر این، در بالای منوی سایت، گزینه سرچ وجود دارد و شما می توانید به هر فیلم دیگری که نیازی داشته باشید با یک جستجوی ساده، دسترسی داشته باشید.

سریال آقازاده در همین بدو ورود به شبکه نمایش خانگی توانست ارتباط خود را با مخاطبینش پیدا کند و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. چیزی که کمتر در بین سریال ها رایج بود. امیر آقایی, امین تارخ, مهدی سلطانی, لعیا زنگنه, کامبیز دیرباز, جمشید هاشم پور, سینا مهراد, سامیه لک, دیبا زاهدی, امین حیایی, ثریا قاسمی, نیکی کریمی در حالی بازیگران آقازاده را تشکیل داده اند.

در قسمت های پیشین دیدیم که حامد به طور اتفاقی در کمد لباس های راضیه برمی خورد و در آن جا بینابین کتاب هایش، چندین عکس قدیمی و مشترک از جمله عکس های راضیه و تینا برخورد پیدا می کند. با این وضعیت حامد بیشتر با گذشته راضیه روبرو می شود و مرددتر و پریشان تر می شود. مانلی قصه آقازاده ولی حال و روز دیگری دارد. نیما برای او یک خانه مستقل و شبک خریده و وی را به آن خانه انتقال می دهد. ادامه داستان به زد و بندهای سیاسی و رقابتی جناح ها از جمله حامد و نیما و البته پدرانشان گذشت. این دو پدر ظاهرا در دوره جنگ در جبه بودند و با هم همرمز بودند ولی در ادامه راهشان جدا می شود. پدر نیما یک وزیر می شود ولی پدر حامد راه متفاوتی را طی می کند. در قسمت ششم نیز شاهد اتفاقات بسیاری بودیم. این اپیزود با برگزاری کنسرت تینا همراه بود. در حالی که هم نیما و هم پدر او در این مراسم حضور داشتند. نیما بحری اسپانسر یک کنسرت با نوازندگی یک زن شده بود. چیزی که پدر نیما آن را بر نمی تافت و به شدت عصبانی شد از این رخداد. چرا که در بهبوهه انقلاب همه رسانه ها و افکار عمومی بر روی زوم کرده اند و این ریخت و پاش ها را در اصل از چشم بحری بزرگ می دانند. این ها خرده گیری هایی بود که وی به پسرش می داشت، گرچه نیما اصلا آن ها با قبول نداشت. در ادامه داستان نیما دست به یک معامله خلاف قانون و بزرگ می زند و برای انعقاد یک قرارداد با شریک خود ترتیب یک مراسم مهمانی مجلل را می دهد. این پارتی در واقع به عنوان پوششی برا کارهای غیرقانونیشان بود. ولی داستان به همین جا ختم نمی شود. یکی از سوگولی های پیشین نیما که از او کینه به دل گرفته بود، دست به خودکشی می زند و چون مانلی (راضیه) نخستین کسی بوده که وارد خانه می شود و اثر انگشتش بر روی در مانده بود، اعضای تیم نیما با صحنه سازی، وی را قاتل این خانم جا می زنند و به این ترتیب راضیه در مکافات بزرگی غوطه ور می شود. به نظر می رسد که دلیل زندان رفتن وی در قسمت های آتی نیز همین باشد.

حال باید دید که در قسمت 6 سریال آقازاده چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون لینک های دانلود قسمت ششم از سریال آقازاده با 5 کیفیت گوناگون درج شده است:

دریافت قانونی این سریال: دانلود قسمت ششم آقازاده

سریال عاشقانه و رمانتیک دل به کارگردانی منوچهر هادی با بازی افسانه بایگان , بهرام افشاری , حامد بهداد , ساره بیات , کوروش تهامی , لیلا زارع , مهراوه شریفی نیا , نسرین مقانلو , یکتا ناصر ، بیژن امکانیان، سعید راد، علی سخنگو، تینو صالحی، مهدی کوشکی دیگر سریال این روزهای نمایش خانگی می باشد.

قسمت 31 نیز با اتفاقات بسیاری همراه بود. این اپیزود با ادامه نقشه های آوا در جهت رسیدن به آرش بود. آوا به آرش قضیه ارتباط پنهانی پدرش با یک زن دیگر را فاش می کند تا با این کار هم برای کار دیروزش (عدم خبردهی به رستا) عذری داشته باشد و هم این که آرش را از پدرش دور کند تا بتواند به او برسد. گرچه آرش در نخستین برخورد این ادعا را از او نپذیرفت ولی آوا در ادامه به رو کردن مدارکی متوسل شد. از سوی دیگر داستان، پدر رستا با کمک دوست و رفیقش که یک سرهنگ نیروی انتظامی بازنشسته بود توانست به رازهای شب عروسی دختر پیش ببرد. سرانجام وی با توضیحات این سرباز و همچنین دیدن فیلم های آتلیه فهمید که پشت همه ماجراهای دزدیدن رستا و بهم خوردن عروسی شخص نکیسا بوده است. خسروخان به خانه نکیسا برای انتقام می رود ولی…

حال باید دید که در قسمت 32 سریال دل چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود قسمت بسی از سریال دل با 5 کیفیت گوناگون درج شده است. شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت بسی دل در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

دانلود قانونی: دانلود قسمت 32 سریال دل


قسمت 21 یا به عبارتی قسمت 9 از فصل 2 سریال هم گناه نیز در این هفته پخش می شود. سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی و با انبوهی از سوپراستارهای مورد علاقه مخاطبین پرویز پرستویی, مهتاب کرامتی, مهدی پاکدل, محسن کیایی, هنگامه قاضیانی, حبیب رضایی, رویا تیموریان, مسعود رایگان, شاهرخ فروتیان, افسانه چهره آزاد, پدرام شریفی, روشنک گرامی این روزها در حال همه گیر شدن و محبوب شدن هر چه بیشتر نسبت به قبل می باشد.

در قسمت هشتم فصل دوم شاهد اتفاقات بسیار زیادی بودیم. در این اپیزود دایی پیمان که موثعیت خود را در خطر می بینید دست به عملی کردن یک نقشه می زند. او در کلانتری به نزد فریبرز می رود و این گونه وانمود می کند که می تواند گورکن را به دام بیندازد و البته در ازای آن نیز منع تعقیب خود را از قانون و پلیس می خواهد. مشخص نیست که فریبرز واقعا چه در سر دارد چرا که اگر بخواهد گورکن واقعی یعنی پیمان را لو بدهد چندان با عقل سازگار نیست. باید دید که این نقشه مشترک که تصمیمی بین او و پیامن است در نهایت به چه شکلی رقم می خورد. در ادامه داستان نیز شاهد روبرو شدن هدیه و خانواده فرهاد بودیم. همچنین به پیش رفتن رابطه پیمان و سارا، نیکی و امین و در آخر هم زیبا و آرمان. چیزی که با نزدیک شدن به قسمت های پایانی انتظار می رود که نمایان تر شود.

حال باید دید که در قسمت هشتم از فصل دوم سریال هم گناه چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود با 5 کیفیت گوناگون درج شده است.

شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت 20 (اپیزود هشتم از فصل دوم) این سریال تماشایی در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

دریافت قانونی این اثر: دانلود قسمت نهم فصل دوم هم گناه

فیلم سینمایی کمدی اژدر (با بازی بدل لیونل مسی و دی‌ جی فسنقری) نیز سرانجام به نمایش خانگی می آید. فیلم طنزی که بسیاری از علاقمندان در انتظار آن بودند.

بهاره رهنما، میرطاهر مظلومی، علی انصاریان، نعیمه نظام دوست، شهره لرستانی، شادروان لوون هفتوان، نادر سلیمانی، نصراله رادش، محمد شیری، یوسف صیادی، آذین ریوف و آرش نوذری و دو چهره جنجالی و حاشیه‌ساز فضای مجازی یعنی رضا پرستش مشهور به بدل لیونل مسی و دی‌ جی حسین فسنقری نیز در «اژدر» به ایفای نقش پرداخته‌اند. تهیه کننده گی با فردین خلعتبری و همچنین نویسنده و کارگردان اژدر نیز رضا سبحانی می باشد

«اژدر» روایتگر مرد فقیر و تنگدستی است که به یک باره قدرت و توانمندی منحصر به فردی پیدا می کند… تماشای این فیلم کمدی در لینک زیر:

لینک قانونی: دانلود فیلم اژدر