Menu

Xbox Games Showcase | عنوان Hellblade 2 Senua’s Saga در کشور ایسلند اتفاق می‌افتد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، در طول رویداد Xbox Games Showcase تریلری جدید یا ویدیو گیم‌پلی بازی Senua’s Saga Hellblade 2 نمایش داده نشد، با این حال توسعه‌دهندگان رسما تأیید کردند که این بازی در ایسلند تنظیم شده است.

عنوان Senua’s Saga Hellblade 2 که در ابتدا به همراه کنسول نسل بعدی شرکت Microsoft در طی رویداد The Game Awards 2019 رونمایی شد، دنباله‌ای از سری‌بازی بسیار تحسین شده استودیوی محبوب Ninja Theory است که در سال 2017 به عنوان یک بازی مستقل متولد شد. بازی اصلی به اندازه‌ای فوق‌العاده و موفقیت‌آمیز بود که Redmonidans را متقاعد کرد که استودیو توسعه‌دهنده این بازی را خریداری کنند، و اکنون Senua’s Saga Hellblade 2 دنباله‌ای است که منحصرا برای پلتفرم‌های شرکت Microsoft در حال توسعه است.

البته که طرفداران این بازی انتظار داشتند که تریلری جدید یا حتی ویدیو گیم‌پلی از بازی Hellblade 2 را در طول رویداد Xbox Games Showcase مشاهده کنند، اما به نظر می‌رسد برای نگاه دقیق‌تر به بازی، گیم‌پلی، داستان و محیط دنباله‌ی نسخه‌ی اصلی باید مدت زمان بیشتری صبر کنیم.

کشور ایسلند مطمئناً مکانی عالی برای تنظیم بازی جدیدی با حال و هوای Hellblade است زیرا این بازی می‌خواهد همانند نسخه‌ی اول مکان‌های منحصر به فرد و عجیب و غریب را به نمایش بگذارد. پیش از این، عنوان Death Stranding، جدیدترین محصول بازی‌ساز معروف یعنی هیدئو کوجیما نیز از سواحل سیاه ایسلند الهام گرفته بود.

در سال 2017، ملینا یورگنز به دلیل بازی در نقش شخصیت سنوا در Hellblade: Senua Sacrifice، جایزه‌ی بهترین عملکرد سال را بدست آورد و اکنون دوباره شاهد درخشش و هنرنمایی یورگنز در نقش این شخصیت خواهیم بود.

تاکنون شرکت Microsoft و استودیوی Ninja Theory هیچ زمان انتشاری دقیق یا بازه‌ی زمانی را برای عنوان Senua's Saga: Hellblade 2 مشخص نکرده است، اما انتظار می‌رود این بازی تا سال 2022 به بازار عرضه شود. همانطور که Microsoft قبلاً تأیید کرده است، طی دو سال آینده هیچ گونه انحصاری برای Xbox Series X وجود نخواهد داشت، و Hellblade 2 نیز از این قضیه مستثنی نخواهد بود زیرا این بازی برای Xbox Series X ، Xbox One و PC در عرضه خواهد شد.