Menu

نمایش دیروز گیم‌پلی بازی Halo: Infinite از نسخه اولیه و قدیمی آن بود

شب گذشته مایکروسافت بالاخره نمایش بازی‌های Xbox را برگزار کرد که شروع آن با گیم‌پلی Halo: Infinite همراه بود. متاسفانه بازخوردها آن‌طور که انتظار می‌رفت نبود و بسیاری از بازیکنان در فضای مجازی از گرافیک و کیفیت کلی نمایش رضایت نداشتند.

بعد از سال‌ها انتظار بالاخره مایکروسافت از گیم‌پلی بازی Halo: Infinite رونمایی کرد که روی Xbox Series X اجرا می‌شد و طرفداران معتقدند این نمایش نمایان‌گر نسل بعد نبود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، آلانا پیرز، مجری سابق برنامه‌های IGN، با آرون گرینبرگ مصاحبه‌ کرد و در بخشی از آن راجع به همین موضوع سوال پرسید. گرینبرگ گفت به غیر از مسائلی مثل بیماری همه‌گیر کووید-19 و چندین ماه فاصله تا انتشار، گیم‌پلی‌ای که نمایش داده شد از نسخه اولیه و قدیمی بازی بود:

"ببینید ما وسط یک بیماری همه‌گیر هستیم. فعلا ماه جولای است و تا رسیدن به انتشار بازی فاصله زیادی داریم و چیزی که می‌بینید هنوز کامل نیست و در حال بهبود است. با این وجود، شما احتمالا پخش زنده را با کیفیت 1080 پیکسل دیدید. ما کیفیت 4k و نرخ 60 فریم بر ثانیه هم گذاشتیم. بروید بازی را با کیفیت 4k و 60 فریم بر ثانیه ببینید.

نمایش کارایی گرافیک و قدرت کامل Xbox Series X در طول یک پخش زنده سخت است. پس بروید و آن را با کیفیت 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه ببینید. تنها چیزی که می‌گویم، این است که هنوز کامل نیست و در حال کار برروی بازی هستند. ما خودمان هر هفته نسخه‌ای از بازی را در استودیوی 343 می‌بینیم و آن‌ها هر هفته پیشرفت می‌کنند. از حالا تا شروع فصل تعطیلات که زمان انتشار آن است، بازی بهتر و بهتر می‌شود."

بازی Halo: Infinite همزمان با کنسول Xbox Series X در فصل تعطیلات سال 2020 منتشر خواهد شد.