Menu

Xbox Games Showcase | تریلر جدیدی از عنوان The Medium منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، با وجود اینکه عناوین ترسناک تنها بخش کوچکی از نمایش‌های رویداد Xbox Games Showcase را تشکیل دادند، اما همان بخش کوچک نمایش داده شده نیز برای طرفداران این سبک بازی راضی‌کننده به نظر می‌رسید. طرفداران این سبک ممکن است از عنوان The Medium، جدیدترین محصول استودیوی Bloober Team که سازنده‌ی عناوینی همچون Blair Witch ، Observer و Layers of Fear است خبر داشته باشند. در گذشته کم و بیش اطلاعاتی از بازی منتشر شد که توانست نظرات همگان را به خود جلب کند، حال با نمایش تریلر بازی و ویژگی‌های آن مانند واقعیت‌دوگانه اطلاعات بیشتری از بازی در اختیار داریم.

برای کسانی که تاکنون اطلاعاتی از بازی ندارند باید بگوییم که در این بازی شما در نقش شخصیتی به نام ماریان خواهید بود، واسطه‌ای که می‌تواند دنیای مردگان را ببیند. در طول بازی، ماریان در دنیای زندگان و مرگان تحت تعقیب و شکار موجوداتی به نام Visions قرار می‌گیرد. با استفاده از توانایی خود، ماریان می‌تواند با دنیای ارواح ارتباط برقرار کند، و اجسامی را حرکت بدهد یا از مسیرهایی عبود کند که در دنیای عادی وجود ندارند.

برای تأکید بر حضور او در این جهان، The Medium به بازیکنان اجازه می‌دهد تا ماریان را در هر دو جهان به طور همزمان ببینند. این ویژگی، که در تریلر با نام واقعیت دوگانه معرفی شده، صفحه را تقسیم می‌کند تا همزمان نشان دهد که در دنیای ما و جهان روح چه می‌گذرد. برای بازیکنان، حرکت از طریق این جهان فقط با یک Control Stick انجام می‌شود، بدین حالت که هر اقدامی در یکی از جهان‌ها در جهان دیگر منعکس می‌شود.

با این حال، توانایی‌های او در دنیای مردگان فقط به چیدن وسایل و از بین بردن آن‌ها محدود نمی شود. او یک سری قدرت‌های دنیای دیگر نیز در اختیار دارد، اگرچه که تاکنون فقط از یکی از آن‌ها یعنی قابلیت Out of Body را می‌شناسیم.

عنوان The Medium قرار است در تعطیلات سال 2020 برای دو پلتفرم Xbox Series X و رایانه‌های شخصی منتشر شود. پیش خرید این عنوان اکنون با قیمت 49.99 دلار یا 49.99 یورو در هر دو پلتفرم از طریق وب‌سایت بازی در دسترس است. همچنین افرادی که بازی را بر روی فروشگاه Steam پیش خرید کنند موسیقی متن بازی را که توسط یاموکا، سازنده‌ی موسیقی متن سری‌بازی محبوب Silent Hill، ساخته شده نیز دریافت خواهند کرد.

اکنون شما را به تماشا تریلر منتشر شده از بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه