Menu

Xbox Games Showcase | از بازی Tetris Effect Connected برای Xbox One و Series X رونمایی شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، از نظر بسیاری از افراد عنوان Tetris Effect بهترین ورود در سبک معمایی محسوب می‌شود. جدیدترین نسخه‌ی در دسترس این سری‌بازی محبوب در حال حاضر برای پلتفرم‌های PS4 ، Playstation VR ، PC و Oculus Quest موجود است اما نسخه جدید بازی، Tetris Effect Connected در طول رویداد Xbox Games Showcase نمایش داده شد.

بازی Tetris Effect Connected با عنوان Tetris Effect 2.0 توصیف شده است و از طریق Windows 10 برای پلتفرم‌های Xbox One ، Xbox Series و PC عرضه خواهد شد. نسخه جدید بازی ترکیبی از بازی اصلی با حالت "تک‌نفره‌ی بهینه سازی شده" در کنار "حالت چند نفره کاملا جدید" است. تأیید شده که بازی دارای حالت co-op برای 1-3 بازیکن و یک حالت چند نفره رقابتی برای 1-2 بازیکن است که به صورت آنلاین و محلی قابل اجرا خواهد بود. حالت‌های چند نفره‌ی بازی نیز دارای نسخه‌های رتبه بندی شده و رتبه بندی نشده هستند.

عنوان Tetris Effect Connected، که یک بازی انحصاری زمانی برای کنسول‌های Xbox است، در کلیه کنسول های Xbox دارای بازی متقابل خواهد بود. تأیید شده است که بازی برای Xbox Series X بهینه شده است، از Smart Delivery پشتیبانی خواهد کرد و مانند همه بازی‌های به نمایش درآمده در در رویداد Xbox Games Showcase به محض انتشار بازی برای مشترکان Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود. این به‌روز‌رسانی در تابستان سال آینده برای پلتفرم‌های PS4 ، رایانه‌های شخصی از طریق قروشگاه Epic Games و Oculus Quest بصورت رایگان ارائه می‌شود.

در ادامه شما را به تماشای تریلر منتشر شده از این بازی دعوت می کنیم:

دانلود با کیفیتSD-دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه