Menu

XBOX GAMES SHOWCASE | تریلر Destiny 2: Beyond Light نمایشی از قدرت تاریکی

به گزارش پردیس‌گیم، برخی اخبار غافلگیر کننده و هیجان انگیز درباره Destiny 2 استودیو بانجی به تازگی در کنفرانس Xbox Games Showcasمنتشر شد، از جمله این خبر که قرار است با همه موارد و بسته‌های الحاقی در Xbox Game Pass بیاید. نه تنها این بلکه با قدرت پروژه xCloud، طرفداران و گیمرها همچنین می‌توانند آن را به صورت پخش در موبایل اجرا کنند. اگر این خبر برای شما کافی نبود ، یک تریلر گیم پلی جدید برای Beyond Light نیز فاش شده است.

این تریلر قدرت Darkness را نشان می‌دهد که گیمرها از آن استفاده خواهند کرد ، یعنی Stasis. این به عنوان یک عنصر جدید مانند یخ ظاهر می‌شود که می‌تواند دشمنان را یخ زده و آنها را به قطعات کوچک خرد کند. از توانایی های Stasis نیز می‌توان برای ایجاد سکوهایی برای پرش و دیوارها استفاده کرد تا بازیکنان را به نقاط بالاتر ببرد.

ما همچنین به برخی از دشمنان جدید (شامل شمشیرهای سقوط کننده Stasis ) و سلاح ها نگاهی می‌بینیم. Destiny 2: Beyond Light در تاریخ 10 نوامبر برای Xbox One ، PS4 و رایانه شخصی پس از تأخیر در تاریخ اولیه سپتامبر عرضه می شود. برای جزئیات بیشتر در ماه‌های آینده با پردیس‌گیم همراه باشید.

شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در ادامه مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه