Menu

Xbox Games Showcase | اولین نمایش از گیم‌پلی بازی Halo Infinite

ما می‌دانستیم که در نمایش بازی‌های Xbox بالاخره از گیم‌پلی Halo Infinite رونمایی می‌شود و همین‌طور هم شد و این بازی در همان ابتدا به روی صحنه آمد. این نمایش با یک تریلر سینمایی از ساخت زره Master Chief آغاز شد و سپس گیم‌پلی پخش شد. در ادامه با پردیس‌گیم همراه باشید.

به‌نظر می‌رسد بازی دارای جهان آزادتری نسبت به نسخه‌های قبلی است و می‌توان به چند هدف مختلف رسیدگی کرد. همچنین در قسمت مبارزات هم فهمیدیم که Master Chief از یک قلاب هم استفاده می‌کند و از آن برای پرتاب اشیا به سمت دشمن استفاده شد. تریلر هم با جملاتی از شخصیت منفی بازی به پایان رسید که می‌گفت Halo را تصرف کرده و منتظر مبارزه با Master Chief است.

جهان بازی از Halo 5 و 4 بزرگ‌تر است و با نرخ ثابت 60 فریم بر ثانیه روی Xbox Series X اجرا می‌شود. مایکروسافت وعده داده که نبردهای این بازی عظیم‌تر از همیشه خواهد بود و مکانیک‌های کاملا جدیدی در گیم‌پلی هستند که هنوز ندیده‌ایم.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه

بازی Halo Infinite اواخر سال میلادی جاری برای کامپیوتر، Xbox One و Xbox Series X منتشر می‌شود. با خرید نسخه Xbox One می‌توانید به رایگان آن را در Xbox Series X به‌صورت ارتقا یافته دریافت کنید که بخشی از برنامه Xbox Smart Delivery است.