Menu

از ستاره‌ی کاور بازی FIFA 21 رونمایی شد

شرکت EA از ستاره کاور بازی FIFA 21 رونمایی کرد و کیلیان امباپه، ستاره تیم پاریسنت ژرمن روی کاور بازی خواهد بود.

این فوق ستاره 21 ساله حالا به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان حساب می‌شود. او در همین سن کم خود موفق به فتح جام‌جهانی، چند عنوان لیگ یک فرانسه و جوایز فردی فراوان مثل انتخاب به عنوان بهترین بازیکن فصل 2018-19 لیگ 1 شده است. او همچنین جوان‌ترین گل‌زن تاریخ فرانسه در جام‌جهانی و بعد از پِلِه افسانه‌ای دومین نوجوانی است که در فینال جام‌جهانی موفق به گل‌زنی می‌شود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، از تصویر روی جلد هر 3 نسخه معمولی، Champion و Ultimate رونمایی شد که می‌توانید در ادامه آن‌ها را مشاهده کنید:

نسخه Ultimate کمی متفاوت‌تر است و امباپه را به جای لباس تیم پاریسنت ژرمن یا تیم ملی فرانسه، در یک لباس عادی نشان می‌دهد. EA همچنین بازیکن ویژه تضمینی Ones To Watch برای FIFA Ultimate Team را به کسانی که نسخه Ultimate را تا 24 مرداد پیش‌خرید کنند داده است.

کیلیان امباپه جانشین ادن هازارد شده که سال گذشته روی جلد FIFA 20 قرار داشت. هازارد متاسفانه عملکرد ضعیف و کمتر از حد انتظاراتی را فصل پیش با پیراهن رئال مادرید به نمایش گذاشت و اکثر مواقع مصدوم بود. ویرجیل ون دایک هم ستاره نسخه Champions بازی FIFA 20 بود، اما EA امسال هر 3 نسخه را به یک نفر اختصاص داده است.

کیلیان امباپه از این بابت گفت:

"بودن در کاور FIFA رویایی بود که به حقیقت تبدیل شد. بعد از جام‌جهانی، این یکی دیگر از مراحل مهم زندگی من است. من از دوران بچگی FIFA بازی می‌کردم و افتخار می‌کنم که نماینده نسل کاملا جدیدی از فوتبالیست‌ها باشم و به گروه سایر فوتبالیست‌هایی که با همدیگر این افتخار را کسب کردیم ملحق شوم."

بازی FIFA 21 روز 18 مهر برای کامپیوتر، PS4 ،Xbox One و Nintendo Switch منتشر خواهد شد.