Menu

نادلا: Xbox Series X بزرگ‌ترین لیست بازی‌های زمان عرضه یک کنسول در تاریخ را خواهد داشت

ساتیا نادلا، مدیر عامل شرکت Microsoft، می‌گوید Xbox Series X بزرگ‌ترین لیست بازی‌های زمان عرضه یک کنسول در تاریخ را خواهد داشت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، نادلا در جلسه اخیر خود با سرمایه‌گذاران گفت: "ما محتویاتی متفاوت، انحصاری و غیرانحصاری را برای جذب و حفظ بازیکنان ارائه می‌دهیم. Xbox Series X پاییز امسال با بزرگ‌ترین لیست بازی‌های زمان عرضه یک کنسول در تاریخ منتشر خواهد شد."

همان‌طور که انتظار می‌رفت، جزئیات دقیقی درباره بازی‌های زمان عرضه گفته نشد؛ اما ممکن است نادلا به بازی‌هایی از Xbox در نسل قبلی (و فعلی) اشاره داشته باشد که از طریق ویژگی Backward Compatibility در زمان عرضه Xbox Series X قابل بازی کردن هستند.

نادلا در ادامه این جلسه راجع به رشد بیشتر صنعت بازی‌های ویدیویی صحبت کرد که Xbox Series X نقش بزرگی در این امر ایفا می‌کند:

"ما فکر می‌کنیم Xbox در ادامه راه و با رویکردی که ما پیش گرفته‌ایم، توانایی بیشتری برای رسیدن به بالای 2 میلیارد بازیکنی که در جهان هستند دارد و فعلا در روزهای اول کار خود به سر می‌بریم. این 3 ماهه اخیر به دلایل زیاد و انجام بسیاری از کارها از راه دور متفاوت بودند. اما ما یک کنسول جدید داریم که که بخشی از استراتژی ماست؛ ولی فراتر از کنسول به کامپیوتر و موبایل می‌رویم و سرویس اجرای آنلاین بازی‌ها را داریم. بنابراین ما فکر می‌کنیم همه این‌ها در بلند مدت با جمع شدن کنار یکدیگر بازار بسیار بزرگ‌تری را تشکیل می‌دهند و ما موقعیت ساختاری خیلی خوبی داریم. ما شبکه اجتماعی Xbox Live، فروشگاهی به‌شدت درآمدزا و همچنین اشتراک Game Pass را هم داریم."

خارج از صحبت‌های نادلا، یکی از خبرنگاران Bloomberg به‌نام دینا بس می‌گوید امی هود، مدیر ارشد مالی مایکروسافت، به او گفته که Xbox Series X در ماه نوامبر (آبان-آذر) منتشر خواهد شد.

امشب ساعت 20:30 به وقت تهران نمایش بازی‌های Xbox Series X برگزار خواهد شد.