Menu

از تصویر روی جلد بازی Halo: Infinite رونمایی شد

کمتر از 24 ساعت تا شروع نمایش بازی‌های Xbox Series X و اولین رونمایی از گیم‌پلی Halo: Infinite باقی مانده و طرفداران سر از پا نمی‌شناسند. این بازی اولین بار در سال 2018 معرفی شد و حالا صبر 2 ساله طرفداران به پایان رسیده و بالاخره قرار است گیم‌پلی آن را ببینند؛ اما قبل از دیدن گیم‌پلی، مایکروسافت از حالا تصویر روی جلد بازی را نشان داده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، از تصویر هنری اصلی بازی Halo: Infinite در صفحه توئیتر این عنوان رونمایی شد که در آن شخصیت Master Chief را می‌بینیم که در پشت سر او هم منظره‌ای زیبا و بزرگ قرار دارد. در واقع هرچیزی که در پشت سر وی است را قبلا در تریلرها دیده‌ایم و اشاره به این دارد که Halo: Infinite شاید مناطق بازتر و بزرگ‌تری نسبت به بازی‌های قبلی این سری داشته باشد.

روی شیشه لباس Master Chief هم تصویری بازتاب داده شده که به‌نظر می‌رسد او در مقابل یکی از دشمنان خود ایستاده است. طرفداران ریزبین Halo معتقد هستند که مقابل او Hyperius قرار دارد.

علاوه بر این، به‌نظر می‌رسد روی دست چپ Chief هم یک وسیله جدید وصل شده است. شایعات روزهای اخیر می‌گویند که Master Chief در Halo: Infinite یک قلاب هم در اختیار دارد و این وسیله داخل تصویر هم احتمالا همان است.

هرچند این فقط تصویر روی جلد است، اما ظاهرا Halo: Infinite حداقل از جنبه هنری انگار به ریشه‌های این سری بازگشته است. امیدواریم که خود بازی نهایی هم در سطح انتظارات باشد.

نمایش بازی‌های Xbox Series X فردا ساعت 20:30 به وقت تهران آغاز خواهد شد.