Menu

صحبت‌های تهیه کننده Final Fantasy 7 Remake درباره تغییرات داستانی

به گزارش پردیس‌گیم، در جدیدترین مصاحبه با رسانه معتبر فامیتسو کارگردان بازی Final Fantasy 7 Remake آقای تتسویا نومورا عنوان کرد که دوست دارد بازی بعدی حتی از قسمت اول(پارت اول فانتزی7) نیز لذت‌بخش‌تر باشد. اطلاعات تکمیلی از بازی در زمان معرفی Part 2 ارائه خواهد شد.

در همان مصاحبه افراد دیگری نیز حضور داشتند، از جمله تهیه‌کننده بازی آقای یوشینوری کیتاسه که عنوان کردند: "داستان فاینال فانتزی 7 جدید، تازه شروع شده است."
کمک کارگردان بازی آقای Naoki Hamaguchi نیز به در دست ساخت بودن دنباله بازی اذعان کردند و گفتند: "تیم به سختی در حال تلاش هستند و برخلافِ نومورا که دوست دارد بازی را سریع آماده کند، شما باید مدت قابل توجهی را منتظر بمانید، ولی لطفاً منتظر آن باشید. همچنین ما منتظر بازخوردهای شما درباره در دسترس بودن حالت کلاسیک در درجه سختی Normal هستیم."

Final Fantasy 7 Remake

دیگر کمک کارگردان بازی آقای موتومو توریاما، درباره بخش‌های حذف شده از بازی مانند بخش مخفی‌گاه AVALANCHE اظهار نظر کرد. توریاما گفت دلیل این کار این بود که فاصله بیشتری بین AVALANCHE و کلود ایجاد کنیم. همچنین گویا قرار بوده Roche در مبارزه نهایی حاضر شود ولی به دلیل تغییرات صورت گرفته، منتفی شد. اما نگران نباشید، شانس بازگشت او در دنباله بازی بسیار زیاد است.
بازی Final Fantasy 7 Remake هم‌اکنون بر روی PS4 در دسترس است. روند ساخت قسمت بعدی آغاز شده ولی تحت تأثیر همه‌گیری ویروس قرار گرفته است، هر چند به گفته خودشان تأثیر درازمدتی نخواهد داشت. منتظر اطلاعات تازه از دنباله بازی در روزهای آتی باشید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران این بازی بی‌نظیر هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.