Menu

تصاویری از عنوان Prince of Persia: The Dagger of Time VR فاش شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، از آخرین عنوان سری‌بازی محبوب و پرطرفدار Prince of Persia تقریبا 10 سال می‌گذرد البته اگر عنوان عرضه شده از این سری بر روی سیستم عامل تلفن‌همراه را در نظر نگیریم. اگرچه روز به روز به نگرانی طرفداران Prince of Persia مبنی بر فکر فراموشی این سری به دست شرکت Ubisoft افزوده می‌شد، اما آن‌ها به تازگی به هواداران این امید را داده‌اند که این مجموعه‌ی محبوب فراموش نشده است، البته به روشی متفاوت از آنچه بازیبازان انتظار داشتند!

کمتر از یک ماه پیش یک حساب توییتر Prince of Persia جدید یافت شد. این حساب فقط در ماه مه ایجاد شده است و ظاهراً به یک حساب ایمیل از Ubisoft ثبت شده است. در حال حاضر، شرکت فرانسوی اولین عکس‌های موجود از عنوان VR جدید خود را با عنوان "Prince of Persia: Dagger of Time" در قالب چهار تصویر به ما نشان می‌دهد.

عنوان Prince of Persia VR سومین نسخه از سری‌بازی‌های “Ubisoft Escape Games” شرکت Ubisoftاست. دو نسخه‌ی اول این مجموعه مربوط به بازی‌های سری‌بازی محبوب Assassin's Creed می‌باشد. نسخه‌ی اول با نام Escape The Lost Pyramid بیشتر روی عنوان Assassin's Creed Origins تمرکز دارد درحالیکه نسخه‌ی دوم یعنی Beyond Medusa's Gate برروی Assassin Creed Odyssey متمرکز شده است. این سری عناوین برای طرفداران VR تهیه شده و می‌تواند تا مدت‌ها آن‌ها را سرگرم کند. آن‌ها به صورت کاملاً چند نفره طراحی شده‌اند و نیاز به مجموعه‌ای از چندین واحد تکمیل‌کننده VR دارند، از این رو محدود به مکان‌های دنیای واقعی هستند.

عنوان Prince of Persia VR به بازیکنان اجازه می‌دهد تا "کنترل زمان را تجربه کنند" و شامل مکانیزم‌هایی آشنا در این سری محبوب همانند کند شدن زمان، توقف و بازگشت به عقب می‌شود. همچنن تایید شده که عنوان Prince of Persia VR در جهان سه‌گانه‌ی فوق‌العاده محبوب این سری یعنی Prince of Persia: Sands of Time, Warrior Within و The Two Thrones جریان دارد.

در این تجربه بازیکنان "توسط کائیلنا به قلعه زمان فراخوانده شده‌اند تا یک Magi شیطانی را متوقف کنند." بازی قرار است بر روی جزئیات خود بسیار متمرکز باشد و بازیکنان مجبور به "همکاری با یکدیگر و حل معماها" شوند. معماها برای حل شدن نیاز به تعامل با اشیاء و محیط اطراف دارند.

علی‌رغم اینکه این بازی چیزی نبود که طرفداران انتظار آن را از Ubisoft داشتند، اما حداقل می‌توان بدین وسیله امیدوار بود که شرکت فرانسوی یکی از محبوب‌ترین سری‌بازی‌های خود را از یاد نبرده است و شاید حتی خبرهایی از عنوان بعدی سری در رویداد بعدی Ubisoft Forward بشنویم.