Menu

تماشا کنید: تریلر عنوان Shin Megami Tensei V منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، شرکت Nintendo در تاریخ 20 ژوئیه رویداد خود به نام Nintendo Direct Mini: Partner Showcase را برگزار کرد و همراه با Sega و Atlus تریلر جدیدی را برای عنوان Shin Megami Tensei V نشان داد. تریلر منتشر شده از بازی توانست هوادارانی را که اکنون چند ماه است منتظر اطلاعات جدیدی از این عنوان هستند راضی کرده و اطلاعات جدیدی از بازی در اختیار آن‌ها قرار دهد.

تریلر جدید بازی Shin Megami Tensei V برای اولین بار اطلاعاتی درباره حال و هوای بازی به ما می‌دهد. ظاهرا خدا در جهان این بازی کشته شده و با هجوم شیاطین به زمین همه‌چیز در حال سقوط و فروپاشی است. این تریلر همچنین شخصیت اصلی این بازی و دیدار آن با نوعی خاص از موجودات فراطبیعی را نشان می‌دهد.

چندی پیش از انتشار جدیدترین کنسول شرکت Nintendo ، عنوان Shin Megami Tensei V برای اولین بار در ژانویه سال 2017 اعلام شد. این اولین بازی با شماره Shin Megami Tensei از SMT IV Final (آخرالزمان) خواهد بود که برای اولین بار در Nintendo 3DS در سال 2016 منتشر شده است.

اکنون و با انتشار تریلر جدید می‌توان به پیشرفت این پروژه مهم امیدوار بود و استودیوی توسعه‌دهنده بازی، رفته رفته و با نزدیک شدن به تاریخ انتشار آن اطلاعات جدیدی از این بازی مورد انتظار منتشر خواهد کرذ.

اکنون شما را به تماشای تریلر این عنوان دعوت می‌کنیم:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه